Volgers

dinsdag 29 september 2020

So sweet

 Goedemorgen,

eergisteren zag ik een oproep op de fbgroep mixed media met Dutch Doobadoo een oproepje met de vraag waarom er zo weinig geplaatst werd en er toch zoveel leden zijn.

Nu moet ik zeggen dat ik vaak gewoon iets maak en niet rekening mee houd welke materialen ik allemaal gebruik, noteer dat wel, maar of die groep mag dat weer niet en een ander weer dat, dat is zo moeilijk soms bij te houden.

Maar had nu de uitdaging om even iets te maken, want Hanny had op haar blog iets geplaatst dat het gewoon gemakkelijk te maken is,  hier vind je het: Scrap-Joy

Nu is het zeker niet moeilijk, en ik had nog foto;s liggen van Gizmo en die lagen daar maar, dus daar een pagina mee gemaakt gistermiddag.


Verschillende mallen van Dutch Doobadoo gebruikt en de kleur Peeled Paint zowel de oxide als de gewone.


De stempels zijn van de Action, en de hartjes en het labeltje ook ingekleurd met hetzelfde inkt.




Dat donkere groen, dat is opgezet met Cadence Moss.
In de label zelf de tekst geschreven.
Had ook een witte gelpen nog gebruikt, maar zoals ik ooit eens zei, bij mijn zie je dat bijna helemaal niet, alsof het verdwijnt in het papier.


En ook zelf een klimop geprobeerd te tekenen, en de nerf met inkt aangezet.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. Wat staat Gizmo er mooi op. Een geweldige leuke kaart zo.die ga je toch zeker wel zelf bewaren??? Ik zou hem in een lijstje doen ❤️
    Heb jij de tekst So sweet zelf geschreven Elly? Zo mooi en knap als dat zo is. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Jaja, deze pagina's die ik maak bewaar ik zelf..ik heb daar een leuke Art Journal voor.
      Ja dat heb ik zelf geschreven, je wilt toch niet zeggen dat dat heel mooi is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Jazeker vind ik dat mooi,erg mooi zelfs! Zoals je 2x de letters S exact hetzelfde schrijft....ik vind het knap! xxxx

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk geworden! Ik hou dat ook niet bij, wat je in welke groep wel of niet mag. Daar heb je echt een dagtaak aan.

    Hij is geweldig geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi mooie zelfgemaakte achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Elly, heel mooi gemaakt. Heb ook even door gelinkt naar Hanny, het ziet er niet moeilijk uit. Wie ga ik het ook eens proberen.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Nee toch! En ik vond het weleens leuk om in 1 kleur te werken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Gaaf Elly goed gelukt met de mooie achtergrond.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat is Gizmo een leuk hondje Elly!
    Altijd dankbaar object om een creatie van te maken!
    Het resultaat is super, mooi gemaakt !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ah Gizmo is een lieverd, al 13 jaar is hij...we hopen dat we hem nog een paar jaar bij ons mogen hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Je hebt een prachtige pagina gemaakt met de mooie foto's van Gizmo,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan! Ik zag het ook op FB, inderdaad...
    Ik heb weer last van de Robot, zo irritant, vooral omdat ik er niet achter kan komen waar het aan ligt. Maar ook niet leuk om alleen te kijken en geen reactie achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Jeetje lastig weer hoor. Vorirge week had ik ook soms ook, maar nu is het weer weg.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. super en jullie hebben een leuk hondje !!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen