Volgers

dinsdag 15 september 2020

Samen Creatief 5

 Hallo beste bloghopper en volgers

 Wat een mooie creatie heeft Anneke bedacht! Even heel wat anders, maar het oppimpen kost je wel wat meer tijd. Hier mijn uitwerking, hoop dat jullie hierdoor wat inspiratie krijgen.



Een schattig boxje met 4 mini albums erin.
Het design papier wat ik gebruikt heb op het doosje is van Studio Light SCRAPEG58 Englisch Garden.
En bij de albumpjes en de strik het paperpad van Studio Light Mindfull nr.9.



Op elk design papier heb ik ook gebruikt gemaakt van de mooie stempels van Studio Light, JMA20, en JMA17. Deze heb ik allemaal opgezet met distress inkt: Seedles Preserves en Moved Lawn.
De strik is van Dutch Doobadoo 470.713.806.
In het midden vast gezet met een bradje.


Aan de zijkanten dit zo doorlaten lopen alsof het een super grote strik is.
Dat is het natuurlijk alwel, maar nu lijkt het wel een kadootje.



De ruggetjes van de album heb ik voorzien van een stans van Studio Light JMA09.
Deze doormidden gesneden zodat de omslagen precies om mijn albumpje paste.
En een stukje tussen gezet.
Maar let op: Ik heb design papier en cardstock gebruikt voor de album en extra voor het ruggetje, daardoor paste dit alles niet meer in mijn box, wat tot gevolg had dat ik mijn box helemaal opnieuw moest maken, gelukkig had ik die nog niet voorzien van design papier.



Om alle albums uit het boxje te halen heb ik een lusje gemaakt van een satijnen lintje en als afwerking een bloemetje in het midden deze is van Craft Emotions 115633/0510.



Alle albums zijn voorzien van een tekst, deze is van Marianne Design COL1458,
Wish, Love, Dream, Believe.
En bewerkt met Cadence Metallic Dark Orchid.


En dit is de binnenzijde van de kaft, heb dat in het begin en aan het einde gedaan.
De leuke stans is van Studio Light DEN135.


Op lijntjes papier heb ik met een fine liner paarse lijntjes overgetrokken.
Deze pagina is de achterzijde van een bewerkte pagina.
Dus genoeg om op te kunnen schrijven, en als sier deze stans ervoor genomen, deze zit in het setje als die van de rugstans. (JMA09)






Zoals jullie zien heb ik de pagina's niet opgepimpt, ik had daar ook geen tijd meer voor, en de andere albums zijn helemaal nog niet voorzien met design papier.
En ik wist ook niet voor welk doel/thema ik dit wilde gaan maken.


Hoop dat jullie het mooi vinden en ook zin hebben om deze alsnog te maken, de beschrijving komt online op het blog van Hobby Veldmaat te staan.
Deze vinden jullie de HINTS


Als het goed ik kwamen jullie af van Anneke  en gaan jullie nu door bloghoppen naar Rikie

Als je bij iedereen een reactie achterlaat en zeker ook op het blog van Hobbyshop Veldmaat, want daar eindig je, maak je kans op een kadobon van 10 euro.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat


27 opmerkingen:

  1. Elly wat een prachtige creatie. De strik, de kleur. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer prachtig uit Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm hobbyproject is dit zeg, maar wauw, super mooi resultaat!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem natuurlijk al mogen bewonderen. Die strik erop vind ik echt heel erg leuk echt een cadeautje. Je pakket is ook mooi En dat je hem nog niet verder bewerkt hebt is logisch dat komt zodra je een bestemming hebt voor dit project

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Ja klopt idd anders is het zonde, want moet wel kloppen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige creatie Elly. En die strik bovenop vind ik super bedacht! Dit papier vind ik ook zo geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly de strik maakt het echt af en de stansjes voorin en achterin is een goed idee! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wauw wauw Elly, wat heb je weer iets moois afgeleverd. Prachtige details en zo’n mooi papier,toppie. Ik vind het een mooi project en vast erg leuk om te maken maar als het dan vervolgens klaar is wat doe je er dan mee.....? Zelf van genieten is ook fijn. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja wat doe ik ermee, gaat weer bij de rest op de kast of in de kast. Wie weet ooit voor iemand die hem wil of een kado.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Waahw zeg wat een prachtig projekt, en het lijkt geen kadootje maar is een Kado. En dat in een avond, dat zal inderdaad wel even zweten zijn en dan nog met deze temperaturen. Knap gedaan hoor! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela. Neeeee dit is niet in 1 avond gemaakt. Wij doen dit een week vantevoren, en dan maken we ook alleen het doosje en 1 albumpje, en daarna gaan we ieder op zn eigen tempo de boel oppimpen. En ook wij weten vantevoren niet wat we gaan maken.
      Nee hier heb je echt wel even de tijd voor nodig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Ook jouw creatie is prachtig......mooie kleurencombinatie ook.....en strik....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gedaan Elly, echt schitterend.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig,apart het paars,handig de lusjes,bedankt voor het leuke idee,de grote strik,net een cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kado heb je er van gemaakt Elly. En prachtig designpapier heb je gebruikt. De strik boven op is helemaal geweldig.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen