Volgers

woensdag 16 september 2020

Taartje 30

 Goedemorgen

laatst kreeg ik een opdrachtje van mijn overbuurvrouw, of ik ook een taartje voor haar zoon kon maken, die zit in deze bakkerswereld en hij werd 30.  En hier het resulaat:



Design papier is van Maja Design Denim Friends en van de Action.
De kleuren moesten grijs en blauw zijn. Evenuteel iets met een huis.


Taartpuntje is van Dutch Doobadoo 470.713.064.
Doily van Tattered Lace.
Langs de randen met Nuvo drops de parels gemaakt, en het takjes is van de Action,


Takjes zijn van Marianne Design en Craft Emotions.
30 van Marianne Design.


Tekst van Craft Emotions en met Nuvo embossingpoeder Duches Blue.
Geeft een glanseffect maar zie je op de foto niet terug.



En hier Henri de muis als bakkertje..deze ingekleurd met mijn Brush Markers.
Op de pollepel en het schaaltje heb ik foam ball clay geplakt, geeft net dat beetje extra.
Hij staat hier te stralen in zn huisje of bakkerij, hoe je het ook wilt zien.
Deze mal is van Dutch Doobadoo 470.713.300 en heb er lange ramen van gemaakt ipv vierkante.



Man Made vond ik wel toepasselijk. Weet niet van wie deze stempel is.


Have a nice day is van  Craft Emotions.



Alles heb ik gemaakt op chipboard zodat het een geheel werd.




Nu geen binding als een albumpje, maar met een bradje vast gezet.
Zo heb je ook nog iets om op te schrijven.
En in het glas staafje kun je het geld indoen.
Deze is ook van de Action,


Inmiddels heeft hij zn suprise party al gehad en zal ik ook nog wel te horen krijgen wat hij ervan vondt van deze creatie.
Want hij maakt zelf hele mooie taarten en bewerkte chocolade.
Dus snap dat mijn overbuurvrouw dit taartje dan echt iets voor hem vond ipv een gewone kaart.

Tevens laat ik deze creatie meedoen bij Knutsel & Kadootjes, cijfer op je creatie.

En gisteren lagen deze kaartjes nog in mijn brievenbus, van Martha met een presentje, zo lief dank je wel, en van Christine. En ze zijn allebei erg mooi.
Had er nog een paar afgelopen weekeinde, van de buren en van de trimsalon waar Gizmo altijd heen gaat, hun zoontje zie ik altijd op de basisschool dus roept altijd.
Zo schattig dat er dan een kaartje wordt gebracht.
En van onze oudste dochter en dr vriend had ik een kadobon gehad van een hobbywinkel, dus echt wel super leuk allemaal.



Groetjes,

Elly

fb pagina:
CreaEl


23 opmerkingen:

  1. Wow wat een gave taart punt, heel erg mooi gemaakt. En leuk dat je nog steeds kaarten voor je verjaardag krijg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WauW hier staat een taartpunt kaart, ik vind hem zo gaaf je creatie. Zoveel mooie details.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dit is een perfecte opdracht voor jou en hier heb je echt goed je ei in kwijt gekund Elly! Je hebt er iets heel moois én persoonlijks van gemaakt.
    Schitterend! En álweer verwend,jij blijft zo wel lang jarig he bofbips hihi. Geniet er maar lekker van. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja en er zijn er nog 2 onderweg.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Woow Elly, wat knap en leuk gemaakt!
    Super zeg zoals je er een soort van tafereel hebt gemaakt, ook leuk in het taartje het boekje met een glazen flesje om geld in te doen zo leuk bedacht!
    Ha fijn dat je mijn kaart mooi vindt en dat je er blij mee bent
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja je kaart hoorden wij op de mat vallen, we dachten wat is dat voor post hahaha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Deze is echt mooi! wat een werk! Gaaf al die accessoirres erbij, maakt het echt af.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge wat een geweldige creatie voor een jarige bakker! Je hebt weer flink uitgepakt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtige creatie en leuk dat je nog steeds post krijgt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, als hij dit niet leuk vind!!!
    Jij bent zo goed in het toevoegen van details! Nu ook weer, de bodem van het taartpuntje, met die ruimte voor tekst, goed gevonden.
    En het glas buisje...... hoe kom je erop?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om dit zo te maken voor een bakker, het ziet er echt geweldig uit. Bedankt dat je mee doet met onze challenge, groetjes Ingrid K&K.

    BeantwoordenVerwijderen