Volgers

dinsdag 13 oktober 2020

Bloghop Samen Creatief 6

 Hallo bloggers,

hier mijn uitwerking van de Samen Creatief wat Debby gegeven had, als het goed is komen jullie van Anneke af.

Als je goed opgelet heb dan heb je deze dubbele schuifkaart van Debby een tijdje terug al voorbijzien komen in het Design Team in een strandthema.

 Ze heeft er zoveel leuke reacties opgekregen dat deze Samen Creatief al vroeg ingepland stond. En wat is hij mooi he, en niet moeilijk ook.


Ik heb een paperpad van Studio Light PPSL110 gebruikt, deze lag in de uitverkoop bij Anneke, vond hem wel erg mooi. zijn wel echt mijn kleuren.


Deze afbeelding komt uit een oudere knipvel van Studio Light.



Deze sprietjes vind ik zo lief, deze zijn van Craft Emotions 115633/0223.
Deze zaten in mijn design pakket, maar die hou ik dus mooi hier.


Je ziet het bijna niet, maar een groene en roze bloem uitgestanst en voor de helft achter de label geplakt.
Deze zijn ook van Craft Emotions 115633/0510.


Dit heb ik uit het design papier geknipt: Have a nice day en gemat op wit cardstock.


Afwerkrondjes komen uit het setje van Craft Emotions 115633/0754, en hier een stoer touwtje doorheen geknoopt.



Love & Hugs is een stempel van Craft Emotions 130501/1820.
De hartjes heb ik met groene distress inkt Forest Moss gestempeld.


Deze labels komen ook uit een knipvel van Studio Light wel een andere als de afbeelding van de dames.



Deze typemachine zit ook in deze stempelset, had hem nog niet eerder gebruikt.


En hier ruimte om persoonlijke tekst op te kunnen schrijven.


En hier als alles open geschoven is!

Hoop dat jullie ook meegaan doen, de hint komen morgen op het BLOG te staan.
En gaan jullie mee verder bloghoppen naar: Rikie


En als laatste komen jullie weer terug op  het blog van Hobbyshop Veldmaat
Dus graag bij iedereen een reactie achterlaten als je graag een prijsje wilt winnen.

De HINTS zijn hier te vinden: Blog HINTS

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:




51 opmerkingen:

  1. Elly een super mooie creatie. En inderdaad prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi en leuk! Als jij zegt dat het niet moeilijk te maken is, geloof ik het. Dus toch maar eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerjanne. Nee ik beloof je, dit gaat je zeker lukken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Dag Elly, Wat heb je dat weer super gedaan. zo zie maar weer dat een wat ouder designpapier nog prima is te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rikie. Ja zag hem liggen vorige week bij jullie en sprak me gelijk aan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een plaatje! Zoveel te zien, mooie kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart en mooie kleuren echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Elly wat is dit super mooi en zoveel leuke details.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige uitwerking Elly en wat heb je mooi papier gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi geworden!


    grt
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zo uitgebreid alles beschrijft en detailfotos erbij doet Elly want zo mis je tenminste niet al die mooie details. Je hebt er weer een schitterende creatie van gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja ik ben dat zo gewend te doen.
      Groetjes Elly XX

      Verwijderen
  10. Heel erg mooi Elly, mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel mooi......en mooi papier ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Elly! Prachtig deze kleuren gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een leuk model, met die verrassing van de delen die uitgeschoven kunnen worden.
    Je hebt er weer veel werk van gemaakt. Ik vraag me altijd af hoelang jij bezig bent met je creaties/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Oef daar vraag je me wat. Dat verschilt wel per creatie. Deze een uurtje of 3.
      En net een creatie af voor een Secret Santa en daar ben ik helemaal een aantal uren mee zoet geweest. Maar voor een kaartje gemiddeld 2 uurtjes denk..durf het echt niet te zeggen.
      Zal er als ik eraan denk er eens opletten, want ja de tijd vliegt wel als je zo bezig bent.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Mooie kaart, ga er zeker mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marlies.
      Superleuk en zien we graag tegemoet je creatie.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wooow prachtig is deze creatie Elly... zo mooi dit modelletje en weer schitterend afgewerkt met prachtig designpapier...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt Elly!
    Het dp vind ik ook zo leuk!
    De hints heb ik bekeken wordt heel duidelijk uitgelegd, dit moet te doen zijn,
    Bedankt voor het delen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jou creatie is super. En helemaal in jou stijl. Maar dat wist je natuurlijk ook al want ik mocht hem al eerder bewonderen. En die takjes zijn echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie Elly.mooi papier mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kei mooi Elly, en ja het is me ook gelukt om deze tijdens de hints gedaan te krijgen, al heb ik die mal niet, hij kijk ik er nog vreemd tegen aan. Maar met de foto s en tekst goed te doen, al had ik wel even eerder gespiekt en had al wat voorwerk gedaan, hierdoor een beetje relaxter gewerkt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Oh dat is super van je. Idd het kon ook met een andere mal gelukkig. Ja was deze keer fijn te zien wat we gingen maken, maakt de keuze qua papier en zo iets gemakkelijker.
      En slim je voorwerk..had ik ook gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  21. Prachtige creatie!
    Heel mooi aangekleed, je blijft kijken :)
    Veel werk lijkt me, dus als er een regenachtige koude dag komt maar eens lekker voor gaan zitten en freubelen. Goede uitleg met de hints.
    Kan ik bij jullie inspiratie opdoen, dank je wel!
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Crealientje. Fijn te horen. Nee valt best mee hoor deze kaart.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  22. Prachtige creatie en heel mooi papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige creatie heb je er van gemaakt, Elly. Heel mooi designpapier heb je gebruikt. Matcht mooi bij elkaar.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen