Volgers

maandag 12 oktober 2020

Stay positive

 Hoi hoi, 

met de mooie lijn van Jenine is het niet zo heel moeilijk om iets moois te maken. En deze zat ook in het DT pakket en had deze als laatst bewaard.


Heb hiervoor de kalendermal van Dutch Doobadoo gebruikt 470.713.820.


Ik heb deze laten sluiten met een magneet.
De rug is de basis van de mal en heb deze geril op 14 en 14,5 cm.
De bovenkant heb ik korter gemaakt en is nu 13,7 cm.


Stay positive is een mal van Craft Emotions 115633/0163.
En alles bij elkaar gebonden met bindringen van Joy! Crafts.
De rondjes om de gaatjes netjes af te werken is een stansje van Craft Emotions 115633/0754.


Hier verschillende stempels gebruikt van Studio Light, tekst en de klok. JMA20.
En in de hoeken een mask van Jolande de Ronde mandola 470.770.038.



De klok die je hier ziet komt uit een stempelset van Studio Light JMA17.


Design papier is een paperpad van Studio Light PPJMA11.





May the new month
bless you with love
happines & good health.
Deze tekst heb ik gevonden op internet net zoals de andere teksten die ik hier gebruikt heb.


Alle letters heb ik bestempeld met een mandola stempel, deze komt ook uit de set die ik al eerder benoemd had.


Rond de klok heb ik met Nuvo drops rondom parels gezet, de clear heb ik gekozen.




You're more
succesful when
you have fun.


Alle achterzijdes van het design papier heb ik ook bewerkt zodat ze niet te wit zijn.
Dit ging wel moeilijk want pakte niet heel goed, maar vondt het wel mooi geworden.
Hier zie je de mandola mask heel goed en alles met distress inkt gedaan, de kleuren: Walnut Stain, Wilted Voilet en Walnut stain.
En ook de tekst achtergrond stempel hier gebruikt.
Ook heb ik na elke maand een stukje blanco cardstock ertussen gedaan, zodat je hier zelf wat trefwoorden of afbeeldingen kunt plakken of schrijven wat voor jouw van toepassing is.




There is always
always something
to be thankful for.

Met Cadence metalic pearl heb ik de crackle opgezet, deze mask is van Studio Ligth JMA04.
Maar merkte later dat ik hier moeilijk overheen kon schrijven.
En hier zie je stenen, deze mask is van Dutch Doobadoo 470.715.154.


Ook heb ik bij elke bladzijde gedoodeld.



A winner 
is a dreamer
who never
gives up.




Ik vind deze mask zo geweldig mooi, en door er verschillende kleuren inkt te gebruiken loopt het zo mooi over.



Deze mini album van Dutch Doobadoo bestaat uit de maanden van januari tot december.
Maar ik heb hier gekozen om de laatste paar maanden te gebruiken.
Dus uitbreiden kan altijd..

Zelf vind ik zo'n maand leuk om als verjaarskaart te gebruiken, dus ik gok dat jullie dat ook nog weleens voorzien komen bij mij.

Hoop jullie weer geinspireerd te hebben, 
en wat jullie met deze mini album zouden willen maken of doen.

Alle gebruikte materialen vinden jullie hier:

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:











36 opmerkingen:

  1. Zo Elly je hebt je even uitgeleefd het is prachtig geworden, zo`n mooi papier. En je kijkt je ogen uit zoveel details.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kalenderboekje heb je gemaakt Elly.
    Het ziet er mooi afgewerkt uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie, Elly!
    Mooi gemaakt met prachtig dp en mooie teksten!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gemaakt.
    Dit is weer een supermooie creatie Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat weer een super mooi album is dit Elly...prachtig papier ervoor gebruikt en weer schitterend opgemaakt met je stencils...Ik heb het weer met bewondering bekeken...
    KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig album, mooie kleuren en teksten, ziet er weer top uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie album Elly, heel veel mooie details en teksten.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge jonge, wat maak jij toch een complete kunstwerkjes.
    Overal is aan gedacht.
    De kleuren die je vaak gebruikt zijn mijn favoriete kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja paars komt wel vaak naar voren bij mij he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Super gaaf project Elly, mooi zijn de kleuren! Er is veel moois op te zien! Super geheel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Elly, ik heb echt een paar keer opnieuw naar de foto’s gekeken en zie steeds iets nieuws. Je hebt flink je best gedaan, wat een mooie teksten ook en prachtig bewerkt papier. Echt een prachtig geheel...
    Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig album heb je gemaakt Elly. De details zijn weer zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit minialbum is wel heel gaaf. Prachtige kleuren en je blijft er naar kijken, steeds zie je weer wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend minialbum Elly..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi minialbum met de mooie papiertjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fantastische gemaakt prachtige kleuren.Mooi bewerkt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig project Elly, wat een werk. Je hebt prachtig designpapier gebruikt. Die DDBD mal is ook geweldig.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen