Volgers

zondag 11 oktober 2020

Art journal vintage

 Goedemorgen lieve bloggers,

hier een pagina voor de Art Journal, deze had ik op dezelfde middag gemaakt als de pagina van Gizmo.



Het heeft een vintage uitstraling gekregen.
De label is van het design papier Stamperia, en hier heb ik de kleuren op aangepast.
Maar als allereerst had ik op deze pagina mijn mask schoongemaakt en stonden door dat schoonmaken weer wat afdrukjes. Helaas had ik daar geen foto van gemaakt.
Dit was een tip van Hanny. Ik had dat bij mezelf al vaker gezien, maar nooit een papier onder gelegd.


Hier verschillende maks van Dutch Doobadoo, Stamperia, Pronty en Studio Light gebruikt.
Het crackle effect is is met struktuurpasta gedaan.
En wat stempels van de Action.


De zijkanten gedoodeld met een blauwe fineliner.


De kleuren inkt die ik gebruikt heb zijn:
Victorian Velvet, Peeled Paint, en een blauwe kleur (vergeten te noteren)


Langs de label heb ik met een blauwe crayon langs gegaan en deze wat uitgevaagd met een kwastje.

Op naar de volgende pagina...

p.s. En bij Vintage and More hebben ze de challenge om vlinders en of diertjes te zien op je kaart, maar laat deze dame nu vlinders in haar haar hebben zitten, dus kan ik deze creatie daar laten zien.


Groetjes,

Elly

fb pagina:


29 opmerkingen:

  1. Super mooi Elly! Prachtige kleuren en mooie details.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had alweer wat berichtjes gemist.
    Ik vind de kaart die je maakte voor je buurjongen zó leuk!!
    Ook de kerstkaart van daarna is schattig, mooi papier en super leuk plaatje.
    Met deze vintage creatie ga je hoge ogen scoren denk ik.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja herkenbaar...zonde is dat he dat je pas over een paar dagen alles ineens voorbij ziet komen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Oooo wat kun jij dit toch knap Elly! Erg mooi en dat doodlen is ook zo grappig op je mooie creatie. Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig Elly, deze pagina!
    Mooi zoals je met stencils hebt gewerkt, de dame van Stamperia komt prachtig uit!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat issie mooi geworden mooie bij elkaar passende kleuren het plaatje past er ook zo mooi bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je prachtige dingen Elly heel divers in allerlei stijlen daar hou ik ook van. Heel fijn dat er bij KIC weer gelinkt kan worden, niet iedereen heeft facebook (ik ook niet) Fijne zondag verder,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie.
      Ja dat heeft Renate goed gedaan bij KIC, zijn we heel blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Erg mooi geworden

    Grt
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Elly, heel mooi gedaan. Wat een werk zit erin.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden Elly, leuk om dit onder je handen tot leven zien te komen. Mooie dame heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Elly, mooi plaatje.
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige pagina voor je Art Journal....zier er goed uit! Jij bent ook een bezige bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Ja had nog ingepland staan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Heel mooi Elly! Het ziet er kunstig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer heel mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen