Volgers

vrijdag 9 oktober 2020

Prettige dagen

 Goedemorgen,

een kerstkaartje naar aanleiding van een sketch bij Mijn Hobbyhonk Challenge


Design papier van oude en nieuwe blokken van de Action.





Afbeelding van Marianne Design HK1707, en de ovaal ook CR1446.


Dasje ook van Marianne Design LR0439.
Prettige dagen van Craft Emotions 115633/0021 kerst heb ik eraf geknipt.


Kerstzegel is een oude stempel van de Action, heb deze met rode Nuvo embossing gedaan, je ziet een beetje glans.

Dit was mijn bijdrage voor de challenge.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


22 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Schattig plaatje en prachtig dp. Ik heb de mijn ook vandaag geplaatst bij MHH.
    Gisteren ook de vervelende robots en geen reacties kunnen plaatsen op andere blogs wat ik ook deed. Nu ook weer bij Gina hij pakt mijn reactie niet. Straks maar weer proberen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk papier ook met die kleine kerstboompjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk vooral het plaatjes.

    gr
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Elly.
    Altijd handig om in huis te hebben de papierblokken van Action ( heb ik ook ).
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Elly
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart, Elly. Mooie sketch heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart, schattige gnoom en super mooie papiertjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart met de leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de sketch mooi uitgewerkt Elly. Alles matcht zo mooi en het plaatje is zo lief. Het glimmende zegel maakt het helemaal af, ik voorspel een winnaar!! Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Hahah voorspel jij dat...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. wat een mooi kaartje mooi hoe je de sketch hebt verwerkt met de mooie kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige uitwerking van de sketch Elly! Wat heb je de verschillende paperpads geweldig goed gecombineerd.... vind dat zelf altijd erg lastig 🙈...
    Je afbeelding is ook supergaaf en als 'kers op de taart' de tekst; geeft toch wat extra's als je deze bewerkt met embossingpoeder.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen