Volgers

woensdag 7 oktober 2020

Hoera

 Hoi hoi,

en nu een kaartje voor mijn buurjongetje.

Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van de fb groep Mijn Schatkaart. 

Een tunnelkaart was de opdracht.


Ik vind het erg leuk geworden.


Toen het een paar dagen zo warm was in september zat ik buiten dit te kleuren.
Dacht zal eens een foto maken van de kleuren die ik gebruikt had met mijn brush markers.
Je hebt er best een aantal nodig.


De vlaggetjes en de letters zijn van Craft Emotions 115633/0752 en 115633/0163.
Design papier van Maja Design Denim en van de Action uit een grote en kleine blok.


De twee kleinste ballonen zijn van Craft Emotions 115633/3301 en de grote van de Action.


Stoer deze stempel he, kreeg hem kado van Debby voor mijn verjaardag, deze is van CC Design Fellas clear stamps.


En het mini envelopje van Hobbyshop Veldmaat waar ik dus weer een klein kaartje in gestopt hebt.


Tijd voor taart! deze stempel is van Marianne Design CS0987.
Hartelijk gefeliciteerd is ook van Marianne Design CR1319.


Ja als buurvrouw moet je je buurkindjes zeker niet vergeten.

Groetjes,


Elly 

fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Was je mijn buurvrouw maar Elly....konden we lekker koffien en freubelen hihi. Wat een leuk en veelzijdig model is dit he? Deze uitvoering van jou is erg leuk,wat heb je dat ventje schitterend gekleurd,heel mooi.
    Een fijne woensdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief te horen, zou wel gezellig zijn ja, dank je wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt Elly! Leuk met die verschillende blauw tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje voor jullie buurjongen!
    Mooie vorm en prachtig dp
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor je jarige buurjongetje. Model is leuk maar ook de dessinpapiertjes heb je mooi gecombineerd. Dat envelopje is een leuk detail!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart en wat een leuke ronde mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Elly, ik heb de kaart vergoot dan zie je hoe mooi iedere stans is, de ronde trok gelijk mijn aandacht alles wederom mooi met elkaar gecombineerd!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW WOW WOW, jij bent de koningin van de moeilijke kaarten, geweldig hoe alles gevouwen is en zo mooi past!!!!
    heel leuke kaart voor je buurjongen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps wat een complimenten allemaal.Dank je wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Prachtige kaart met het leuk model en het baasje is echt schattig Elly.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje in prachtige kleuren.
    Leuk model en een heel leuk kereltje, dat je mooi hebt ingekleurd.
    Hele leuke details erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow....super GAAF Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk kaartje met het stempeltje en de kleurtjes

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart voor de buurjongen,
    Leuke digi heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig tunnelkaartje, Elly. Knap kleurwerk.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Elly ,en het stempeltje van Cc design wat een schatje !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen