Volgers

donderdag 29 oktober 2020

December daily dag 5

Goedemorgen,

hier mijn 5de pagina van de december daily.



Los labeltje ertussen geschoven, ruimte voor wat je die dag wilt opschrijven.


Ik had eigenlijk niks in huis qua Sint..dus even naar de papier container gelopen en daar een folder uitgehaald, toen kwam ik deze Staf, letter en de heerlijke chocolade poppen tegen.
Dat zijn toch echt de typische dingen die die dag op tafel moeten komen.

De zak heb ik gemaakt van een theezakje, dit is een idee van Marga Dounen, zakje leeggehaald, oud gemaakt door het te beiinkten, en het touwtje heb ik weer gebruikt om de zak dicht te binden.
Grappig toch.




Ook doe ik er af en toe een vellum pagina ertussen, voor wat rust.


En dan het belangrijkste, de planner zelf moest nog in elkaar.
Dit heb ik met duck tape gedaan, dan krijg je stevige hoeken, deed dat met mijn albums ook altijd.
Deze planner die je zelf in elkaar moet zetten is van Craft Emotions 115633/2010.


En om in de tint te blijven van mijn dialy binnenin, heb ik gekozen om de Cadence Metallic Antique Pink erop te smeren.

Gaaf toch.


Heb het met een sponsje erop geponst totdat ik het een helemaal goed vond.
Ik had het eerst op een stukje tape los geprobeerd, want ik was bang dat je dit er weer af kon wrijven, maar het blijft super goed zitten en toen ging ik lekker aan de klieder.

De rest oppimpen van de kaft moet nog gebeuren.

Wens jullie een fijne donderdag,

groetjes,

Elly

fb pagina:



 

23 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden

    Grt
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pagina weer Elly.
    Helemaal in de Sinterklaas sfeer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Elly en wat je zoal in in de container vind hihi.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ja gelukkig was hij nog niet geleegd dat is volgende week weer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een supermooie pagina, mooie details.
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze sinterklaaspagina in je Daily album Elly...mooi detail dat theezakje erin...en ook de plaatjes passen er perfect bij
    en dat wordt zeker een mooie basiskaft...en ziet er inderdaad heel stevig uit...TOP!!!
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is deze pagina ook weer leuk geworden leuk idee dan sinterklaas als thema te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super super leuk gemaakt Elly.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden Elly, dat theezakje is erg gaaf.
    En slim om een folder te gebruiken! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Steeds als ik hier lees krijg ik meer zin om ook zoiets te maken, maar ik denk dat ik het niet af zou maken, ik durf dus niet te beginnen😄.
    Deze pagina is weer zó leuk.
    Heel goed idee, om folders te pakken en daaruit Sint dingen te knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      En als je nu eens een mini uitvoering gaat maken, of
      je gaat pagina's maken zonder een datum..die kun je altijd naderhand nog opplakken of schrijven.
      Dan zit je niet verplicht aan elke dag vast.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Ik heb hetzelfde als Daphne! Het is zo inspirerend wat jij laat zien, maar ik heb hier nog en half album af liggen.
    Ik vind je pagina voor 5 december onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Dan geef ik jouw dezelfde tip als Daphne, gewoon pagina's maken zonder een datum, zit je nergens aan vast en kun je altijd naderhand de datum erop plakken/schrijven.
      Groetjes Elly

      Verwijderen