Volgers

woensdag 28 oktober 2020

Kerstlabel

Goedemorgen,

een kerstlabel die ik vandaag laat zien.


Deze doet mee met de challenge bij 2 sisters.
Daar hadden ze een bingo:

Ik heb verschillende rijtjes, behalve vlinder en beterschap heb ik niet, dus alles wat er over is wel.


Mini label is van Craft Emotions 115633/0754. 

En de grote label is gemaakt met de labelpons van Vaessen.

De cijfers van Die-namics.


Ik heb hier witte embossingpoeder gebruikt. Eigenlijk hoeft dit kaartje/label niks meer.
Hij is al mooi van zichzelf.


Een mooi kantje aan de zijkant, die kwam mijn schoonzus laatst nog even afgeven hier.
Ik zei als ben ik nog steeds blij mee dus niet weggooien.

En gisteravond had ik een workshop en wie zag ik daar in levende levende? Diny! Echt leuk, ik herkende haar niet, zo anders ineens als een foto van je blog.  Diny het was superleuk je in het echt gezien te hebben heel gezellig. Door de regels is het iets gemoeilijker anders was ik wel komen kijken naar je eindresultaat, maar die gaan we zien van elkaar hier in blogland.


Groetjes en een fijne dag,

Elly

fb pagina:

 

25 opmerkingen:

  1. Prachtig label en die stempel is geweldig. Leuk dat kantje aan de zijkant!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel Anneke. Stempel is zo gaaf ook he.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een prachtige kersttag heb je gemaakt Elly echt met een vintagelook...Prachtig
    Leuk dat je Diny gisteren heb ontmoet bij Creabri..Ik ben een beetje huiverig met die workshops met als dat coronagedoe..Het is wel afgeschermd ,maar toch
    jammer maar helaas...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ik heb ook zo vaak gedacht...is het wel slim van mij..maar voorlopig zal dit ook de laatste zijn. Je moet het ook niet op gaan zoeken idd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kerst tag heb je gemaakt Elly....ziet er chique uit hoor!
    Ja dat was zeker super leuk om elkaar te zien op een workshop. Het was heel gezellig en onze creatie zien we van elkaar wel een keer op blog verschijnen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Ja leuk he. Ik heb vandaag al foto's gemaakt, nu nog kijken wanneer ik het inplan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige label en stempel, Elly. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labels Elly,
    Heel mooi gemaakt!
    Ha gezellig een workshop, ben benieuwd wat je hebt gemaakt! Ik ben ooit Rosina en Diny bij een beurs in Breda tegengekomen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Oh ook erg leuk. Ik ben 1 keer eens in Breda geweest daarna was het niet meer. Was op zich wel een leuke beurs.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig label Elly. Leuk dat je bijna een volle bingokaart heb, hihi.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke label heb je weer gepimpt Elly en leuk dat je diny gezien hebt! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zoveel rijtjes hebt gebruikt! Je tag is zo gaaf!
    Dank je wel voor je mooie deelname deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen