Volgers

vrijdag 2 oktober 2020

Jingle Bells

 Goedemorgen,

een kerstkaart voor de challenge op de fb groep Vintage & More.

Misschien had je hem al voorbijzien komen, want ik had het daar in de groep al geplaatst.


Deze mal is van Studio Light SL251. Design papier komt uit de restjesbak.


Deze leuke rand had ik gekregen voor mijn verjaardag van Debby,
En heb wat correctie vloeistof overal aangezet.
Mooi randje kant erbij..


Poinsettia van Marianne Design LR0435.
In het midden rode parel gemaakt met Nuvo dorps.
Takjes heb ik met een pons gedaan. 


Dit kaartje weet ik niet meer van welk design papier hij af komt.
Heb ik de tekst nog extra opgestempeld, deze is van Studio Light SL416.


Onder en bovenin een achtergrond stempel gezet van Studio Light SL470.


Nog een lief strikje gemaakt en erop geplakt, en klaar is mijn kerstkaart.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


25 opmerkingen:

  1. Wow prachtig Elly, mooie kleuren en prachtig papier.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige creatie weer, en mooi is de nieuwe randmal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke details je nieuwe randmal is ook er mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje, Elly!
    Prachtige warme kleur en mooie van vorm en detail!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een chique warme kerstkaart heb je gemaakt.
    Hele mooie dingen op te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die kleur rood die je hebt gebruikt prachtig! De stansrand is ook schitterend en past erg mooi op dit model. Mooi kantje erbij, kortom hele mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi!! Je overtreft je zelf weer!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie Elly. Zo leuk met de de sneeuwaccenten en wat ik helemaal mooi vind is dat de parel exact dezelfde kleur is als de poinsettia,schitterend. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie met de mooie rand mal en het kantje, mooie, warme kleuren heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow een schitterende creatie Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige rietjeskaart, Elly. Wat mooi gemaakt. Ik had hem idd al op fb voorbij zien komen.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen