Volgers

zaterdag 3 oktober 2020

Make today amazing

 Goedemiddag,

hier een extra blogberichtje van mij.

Op de fb groep Vintage and More hadden ze een extra uitdaging, ik wilde eerst aan iets ander beginnen maar zag toen dit snelle modelletje dat ik nu hiervoor gekozen had.


Mijn bureau was ik al aan het opruimen, want ons DT pakket komt er zo weer aan, en dan kan ik fris daarmee beginnen.
Het design papier wat ik hier gebruikt heb is van Marianne Design PK9117, al een oud blokje.


Ook deze dame is uit dat blokje geknipt.
Stukje gaas erachter geplakt.


En weer een bloemetjes uitgedraaid van koffiefilter, deze bloemetjes zijn van Marianne Design LR0256 en de blaadjes van Joy!Crafts 6002/0331.


Dit kleine pijltje zat bij de tagmal van Bella Lulu 3002/0002, vlindertje erop met de obla tang geponst.



Vind deze labels zo mooi van Bella Lulu.
Tekst is van de Action en met embossingpoeder erop gezet deze is van MBoss, kleur Vintage Red.



Zitten mooie stukjes goud in.



Achterzijde een standaardje gemaakt,
Dit patroon is van Els Ham en vind je bij Vintage and More.

Wens jullie een heel fijn weekeinde toe,
het is slecht weer dus echt freubelweer.

Groetjes,

Elly 

fb pagina:


20 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je gemaakt Elly met het leuke patroon van Els. Heb ook even gekeken maar het is helemaal geen moeilijk patroontje ga hem binnenkort ook eens uit proberen.
    Groetjes Ellie
    Ps. Ik ben je gaan volgen leuke kaartjes maak je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellie.
      Welkom hier op mijn blog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtig Elly, vind het papier uit het oude blokje wel heel mooi.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vintage creatie Elly. Inderdaad mooie labels, lijken wel heel veel op die van Magnolia vroeger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Oh echt, nog leuker hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart Elly, en wat zijn die labels leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model Elly!
    Prachtig vintage kaartje met mooie labels!
    Persoonlijk heb ik geen facebook maar deze groep is openbaar dus ik heb het patroon ook maar eens bekeken en daar ga ik vast nog wel wat mee doen, bedankt voor hetdelen!
    Liefs Martha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja dit patroon is echt zo gedaan. Het is een 15x15 kaart, rillen op 6 cm, en dan vanaf die 6 cm het midden 7.5 cm een stip zetten en die trek je dan schuin tot een driehoek. En klaar is je kaartje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Heel mooi Elly, knap dat je dat ka terwijl je eigenlijk al met je hoofd ergens anders was. Ben benieuwd naar je nieuwe creaties met je DT pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele gave creatie Elly, het papier is prachtig en je hebt hem weer op jouw eigen bijzonder manier gepimpt. Nu alweer een nieuw pakket,wat vliegt de tijd toch....dat belooft weer veel moois te brengen,leuk!
    Fijn weekend verder en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja joh de maanden vliegen om.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Hoi Elly,

    Mooi hoor jouw uitwerking en voor mij toch nog even een kaartje kunnen maken vandaag .
    We hebben weekenddienst en ik ben deze keer aan de beurt .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy. Ja een lekker snel kaartje en nog mooi ook.
      Werk ze.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk met de labels erbij leuke nostalgische details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit vintage kaartje Elly...leuk modelletje met die tags erin...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen