Volgers

zondag 4 oktober 2020

Halloween...

Hoi hoi,

nieuwe maand dus weer een nieuwe challenge bij KIC
Deze keer is het herft of halloween.


Ik had een laars gekozen, deze is eigenlijk ook goed voor de herfst om door de bossen te struinen.
Dus een beetje twee in 1.
Laars is van Dutch Doobadoo 470.713.619.



Afbeelding komt van het design papier Graphic45 - the Magic of Oz collection.
Achter de afbeelding heb ik sisal gedaan, geeft een leuk rommelig effect.



Takje is van de Action net zoals de vleermuizen.
Je ziet hier ook dat ik op het oranje cardstock een maks heb gebruikt,
 deze is ook van DDD 470.715.006.

Prikkeldraad stempel is van Studio Light SL207.


Envelopje van Hobbyshop Veldmaat, met daarin jakkes een spin.
En een stempel, soort van webachtig, deze is van Studio Light BM11.



Deze spin is van Joy!Crafts 6002/0532.

Hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben en dat jullie ook meedoen aan deze challenge.

Groetjes,

DT Elly KIC

fb pagina:

33 opmerkingen:

  1. Sjonge jonge Elly,jij gaat ook geen uitdaging uit de weg he?
    Wat een geweldige creatie, ik snap niet hoe jij steeds weer alles zo mooi weet op te pimpen. De laars zag ik ook nooit eerder,leuk gedaan.
    Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ooit eens gewonnen deze laars.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige laars, Elly. Dank je wel voor je mooie DT bijdrage.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Elly,

    Ja het is weer de tijd van het jaar voor herfstige kaarten en Halloween . Jij hebt beiden goed gecombineerd .
    Ik vindt Halloween creties super leuk alleen het creepy gedoe zoals die spooktochten nou das niets voor mij ik kijk ook nooit griezelfilms haha.
    Een fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Nou ik hou ook totaal niet van griezelfilms en zal dan ook niet meekijken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. PRACHTIG deze laars gemaakt Elly...zo mooi opgemaakt met halloween accentjes..maarrre die spin is wel eng hoor...maar wel super gaaf ;-))
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, wat zal ik zeggen. Ik hou ervan :D
    Erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Halloween creatie !!
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Elly jij bent hier heel goed in, overal zie ik leuke details. Een geslaagd kaartje!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave laars Elly, gelukkig zat die spin niet IN die laars...ieks.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda
      Eh nee, jakkes, nu denk ik gelijk terug aan onze campingtijd. kids hadden hun schoenen onder de vouwwagen, zat zo'n tent onder...en ergens in Frankrijk daar waren toen veel spinnen, dat was schrikken, sindsdien schudden we onze laarzen goed uit.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Elly. Heel leuk die laars.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie laars in Halloween stijl, daar horen natuurlijk spinnen bij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt Halloween. Zou zo in een etalage kunnen staan. Heel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah, want een lief compliment.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. wauw wat een gave laars! Supercreatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie, Elly!
    Heel mooi gemaakt deze laars in Halloweenstijl!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf Elly. De laars komt zo mooi uit met Halloween.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen