Volgers

maandag 5 oktober 2020

Kerstkaart Eekhoorn

 Goedemorgen bloggers,

ja weer maandag een week is toch niks meer.  Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien wat ik voor het team gemaakt heb.


Deze kaart is vrij groot, ik had het designpapier wat aangehouden.
Deze is van Joy!Crafts Knitted Christmas 6011/0647.
Aan de bovenzijde een Dutch Doobadoo mal genomen nr 470.713.147.


Het leuke eekhoorntje is van Dutch Doobadoo 470.713.797.
Daar de kerstbomen in het bos staan, dacht ik laat het eekhoorntje maar eens meedoen hier.


En is hij bezig een bord aan het begin van een laantje te hangen.
Deze tekst is van Marianne Design CS1068 en met rode embossing poeder opgezet.


Ook de poinsettia's mogen niet ontbreken op een kerstkaart, heb hier witte glitterfoam gebruikt.
De ziet helaas de glinstering niet.


Een hele mooie fijne toef bovenin, deze is van Craft Emotions 115633/0827.


Hier zie je de glinstering wat beter bij de kerstbal.
Deze kerstballen zitten ook bij de kerstboom, deze stans is van Craft Emotions 115633/0514.
Heb langs de randen sneeuw effect gemaakt met struktuurpasta.



De oogjes en het neusje met glossy accents opgezet, geeft wat speelser effect.



Deze kaart is vrij groot en daarom ook vrij zwaar, ik heb aan de achterzijde een standaardje nog gemaakt.
Maar als je de boom 6x zou uitdraaien en aan weerszijden 3 stuks zou plakken dan kan hij wel op zichzelf  blijven staan.


Ik wens jullie een fijne maandag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Op het blog van Hobbyshop Veldmaat zie je de materialen wat ik allemaal gebruikt heb, en wordt je gelijk doorgelinkt.


fb pagina:


31 opmerkingen:

  1. super leukkkkkkkkkkkkk en heel lief Elly
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij mag er wezen Elly je super leuke kersteekhoorn.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig!
    Wat een leuk eekhoorntje.
    Je hebt een mooie kaartvorm gemaakt.
    Fijn week, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie vorm kaart(daar zijn wij zo slecht in)...en een TE schattig eekhoorn, al met al een heerlijk kerstkaart!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg Elly, deze reuzekerstkaart!
    zo lief dat eekhoorntje!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met het schattig eekhoorntje.
    Je bot is ook heel mooi gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje en zo lief !!
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje voor je teammaatjes gemaakt Elly..wat een super schattig eekhoorntje erop gemaakt..
    volgens mij ook nog een hele leuke teamdag gehad...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja was zeer fijn gisteren. Morgen zie je wat ik gemaakt had voor hun allemaal
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Heel erg leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart met het leuke eekhoorntje en de kerstboompjes aan de zijkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje zeg! Leuk zo met die kerstbomen aan de zijkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie Elly! Ik bekijk je foto’s altijd vergroot (dat wist je al he hihi) en dan zie je de prachtige glitters wel hoor. Ook de embossingtekst heb je erg netjes gedaan. Eekhoorntje is erg lief,kortom een mooierd!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja moet netjes zijn voor jouw hihihi, mijn keuringsdienst ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Hihi....nou daar zit ik bij jou niet over in! Heb dat met eigen ogen gezien op de prachtige kaart die ik toen onverwachts in mijn brievenbus vond ❤️

      Verwijderen
  13. Prachtig Elly en de eekhoorn past er mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk zeg! Goed dat je het erbij schreef dat hij vrij groot is, want ik dacht in eerste instantie juist dat hij klein was... Echt enig met die boompjes zo aan de zijkant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, nee het is een flinke kaart.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Waar ern leuke, speelse kaart.
    De kerstbomen aan weerszijde vind ik zo leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen