Volgers

zondag 22 november 2020

December daily 4e deel

 Goedemorgen op deze zondag,

wens jullie een fijne dag toe. Vandaag weer een gedeelte wat ik laat zien van mijn december daily. Wat vond ik hem leuk te maken, alleen ik ben even flink doorgegaan na de daily van mijn schoonzus, dit is zo'n groot project dat ik dacht effe doorbikkelen, want je weet niet hoe alles gaat lopen en ik wilde echt nog wel afhebben, zodat ik er in december ermee aan de slag kan.



Nog wat gespeeld met inkt en masks.


Aan deze pagina wilde ik helemaal heel weinig doen, ik ben verliefd hierop, en dat wilde ik dan niet verstoppen.



Hier weer wat labels waar foto's en tekst op kan.


Deze planner mal kwam echt op tijd binnen van Ali. Soms moet je zo lang wachten en ineens was deze er, had er nog eentje besteld, maar hier was ik al super blij mee, alsof ze het wisten daar.










En wat ben ik ook blij met mijn uitdrukvellen die ik nog had liggen ooit gewonnen nog.
Een heleboel jaar geleden had ik deze echt gelijk weggegeven. 
Maar deze afbeeldingen zijn zo mooi, en bij zoiets is dit gewoon handig dan alles maar uit te draaien.
En je smaak verandert ook ietsjes. Sommige waren ook 3d dat zal ik dan echt nooit gebruiken haha.

Hoop dat jullie genoten hebben van deze pagina's.
En ik zag dat ik nieuwe volgers erbij had, welkom op mijn blog, zodra jullie reageren dan kom ik zeker op je blog terecht zodat ik ook bij jullie kan kijken.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:


22 opmerkingen:

  1. Sjonge wat een werk Elly, je blijft steeds met iets nieuws komen,geweldig.
    Ik ben dol op roodborstjes....Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly, ook even terug gekeken bij je andere pagina's maar dat wordt een schitterende planner. Gaaf om zoiets voor jezelf te maken. Dat vind ik ook altijd met albums, uren frutten..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een schitterende pagina's in je december daily Elly, ik heb als die mooie details op je foto's weer met bewondering bekeken...TOP!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende pagina's Elly. Dit verveeld nooit om naar te kijken. Wat een werk zit er in.
    Fijne zondag.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi weer deze pagina's, Elly!
    Dat dp is inderdaad schitterend!Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende pagina en daar gaan heel wat uurtjes werk inzitten.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. al weer zo'n mooie pagina wat word het toch een mooi project
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze pagina's, daar steek je vast heel wat uurtjes in. Fijne zondagmiddag. Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige pagina;s heb je weer in je december "daily" gemaakt.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen