Volgers

vrijdag 20 november 2020

Speciale planner/daily

 Goedemorgen,

deze planner heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, ik heb hier heel wat uurtjes achter elkaar doorgewerkt omdat ik hem zo snel mogelijk wilde geven.

Jullie zien er niet zoveel aan, maar deze album was zwaarder te maken dan de andere daily waar ik mee bezig ben. Want vorige week hebben we te horen gekregen dat ze uitgezaaide leverkanker heeft, even naar de dokter voor wat vervelende buikkrampen/steken. Dan krijg je dit te horen.

Mijn gezin wilde haar wat geven dat we erg aan hun denken, maar dan denk je ja wat. En ze houdt nogal van mijn creaties en snachts wist ik het, een daily, wij als gezin schrijven er allemaal wat in. Zelfs mijn man heeft er iets ingeschreven, en voor de rest zijn de bladen leeg, zodat ze hem zelf kan gaan invullen als ze daar behoefte aan heeft. En als je de gedichten en persoonlijke dingen leest die ze allemaal geschreven hebben, was het echt slikken, zo mooi en lief. 





Ik heb er een elastiek doorheen gemaakt, dan bleef deze daily mooi dicht, en deze elastiek was gewoon standaard wit, heb deze geverfd met de Candence metallic, en het ging nog goed ook.
En zo blijf je in dezelfde trend als waar ik de kaft ook mee geverfd heb, want die had ik in elkaar gezet met zwarte ducktape.


Witte letters van de Action, ook met de Candence metallic geverfd, gewoon met een sponsje gedept.
My journal
En daar horen ook vieze vingers bij:


En wat swirls uitgedraaid en deze erbij geplakt.
Meer heb ik voor deze journal niet gedaan.



Aan de binnenzijde een envelopje met de mal van Studio Light, kunnen wat losse briefjes ofzo in.
Deze heb ik met een lintje laten sluiten gedraaid om de brads heen.



En aan de achterkant nog een extra vakje om nog meer losse brieven of dergelijke te kunnen stoppen.


Heb 4 verschillende soorten pagina's, een strakke witte, een vorm, met lijntjes en een extra stevige witte, en daarna na deze vier pagina's heb ik een vellum gedaan.

Had veel pagina's gemaakt en heb gezegd dat ik er nog altijd bij kan maken.


Het design papier heeft mijn dochter mee uitgezocht, ze wilde mee naar de hobbywinkel, wat ze normaal niet graag doet, maar voor deze keer wel.
En dat vond ik wel fijn.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


39 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijke ziekte is het toch, maar je hebt een prachtige planner voor je schoonzus gemaakt. Ik hoop dat ze nog heel veel in deze planner kan verwerken.
    Veel sterkte voor jullie.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vreselijk nieuws ia dat, jullie hebben haar wel iets moois persoonlijks gegeven...
    Leuk dat je dochter mee ging ze heeft prachtig papier uitgezocht!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel Annemarie en Merit.
      Met zn tweetjes zie je vaak net iets meer dan alleen en zeker nu.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Jeetje wat heftig. Dit is wel een prachtige creatie met mooi papier en hier zal ze blij mee zijn! Heel veel sterkte!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, ja ze was super blij heeft iedereen ook persoonlijk bedankt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel heftig, jij en je dochter hebben heel mooi papier uitgekozen en er een super mooie creatie mee gemaakt. Sterkte voor jullie allemaal. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dan staat je wereldje op zijn kop met deze uitslag.
    Het album is prachtig ,en dat het een beladen tintje had kan ik me voorstellen.
    Maar denk dat ze dit prachtig vind, ook leuk dat het hele gezin er een persoonlijk berichtje in stopte.
    Heel veel sterkte voor allemaal.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verschrikkelijk zeg.. heel veel sterkte! Maar wat een prachtige creatie heb je gemaakt en fijn om het met je dochter uit te zoeken. Mooi dat jullie er allemaal iets inschrijven. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heftige boodschap zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Wat een mooi boek heb je gemaakt Elly!
    Mooi dat jullie er allemaal wat troostrijks in kunnen schrijven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is verschrikkelijk nieuws Elly heel veel sterkte allemaal.
    je hebt voor haar ook een prachtig album gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las net jouw lieve reactie bij mij en ik kom even hier kijken en ik sta versteld van je PRACHTIGE creatie!
    Zoveel liefde ( en uurtjes ) zit er in, daar gaat je schoonzus kracht uit kunnen putten. Wat heftig toch...
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooie en zo een lief gebaar voor je schoonzus.
    Ik denk dat ze heel blij hiermee is en zo kan ze alles van haar afschrijven.
    Veel liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Elly, nu moet ik ff slikken met de tranen in mijn ogen, wat vreselijk dat je schoonzus ook die vreselijke ziekte heeft..Ik weet precies wat ze doormaakt...Hopelijk krijgt ze nog medische behandelingen zodat ze nog een kwaliteit van leven heeft...En ik wil best geloven dat dit een zware klus voor je was, de gedachten gaan toch altijd naar haar...Maar je hebt een fantastisch mooie daily voor haar gemaakt en dat jullie gezin daar ook een bijdrage in geschreven is zeker voor haar heel dierbaar...
    Prachtig Elly, je had haar op dit moment geen mooier cadeau kunnen geven...Sterkte ermee!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Volgende week horen we meer welke behandeling ze gaat krijgen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Oei Elly.....wat een verhaal zeg over je schoonzus.
    Dan staat je wereld even stil he en moet het even indalen.
    Jij hebt een prachtige creatie voor haar gemaakt,....daar zal ze heel blij mee zijn.
    En wat mooi om er iets persoonlijks van jullie in te schrijven.
    Heel veel sterkte....denk aan jullie.
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach Elly, daar word je toch naar van als je dit te horen krijgt...vreselijk moet dit ook voor haar zijn! Als gezin hebben jullie al dingen in je prachtig gemaakte daily geschreven en zal haar zeer dierbaar zijnen het zeker weten binnen gekomen dat jullie aan haar denken! Veel sterkte de aankomende tijd Elly!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een naar bericht en je staat als familie zo machteloos. Met dit prachtige cadeau heb je zeker weten laten blijken dat jullie meeleven en om haar geven. Zeker ook omdat jullie er iets persoonlijks in hebben geschreven.
    Veel sterkte in de komende heftige tijd die jullie te wachten staat.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heftig nieuws Elly, zo naar zo'n bericht te horen krijgen... Prachtig gebaar van meeleven heb je voor haar gemaakt, dat zal vast een bijzonder plekje krijgen. Ik heb zojuist ook bij de kaart voor mijn verjaardag gereageerd: echt een beauty! Dankjewel!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige daily heb je voor je schoonzus gemaakt. Heel mooi gebaar. Veel sterkte voor jullie allemaal.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na je bezoekje bij mij was ik toch benieuwd naar jou blog... Wat heb je prachtig kunstwerk gemaakt,het kan niet anders dan troost brenge.Zeker met de persoonlijke tekstjes erin. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee om een daily te maken voor je schoonzusje. mooie papiertjes heeft je dochter gekozen en lief dat gans het gezinnetje een tekstje erin schreef. Wat een erge ziekte het treft zoveel mensen kan ikzelf van meespreken. Heel veel sterkte voor de ganse familie.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een naar nieuws Elly ,lief dat je dat voor haar hebt gemaakt ,mooi gebaar.
    Sterkte voor allemaal !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O bah, ik was al bang dat het nieuws slecht was want je vertelde er niks over......sjonge wat is het toch oneerlijk allemaal denk je dan....al gun je het natuurlijk niemand. Ik hoop dat er nog behandeling mogelijk is.....
    En wat een geweldige creatie maakte je voor haar zeg,knap dat je dit ondanks je emoties zo mooi hebt kunnen maken...deze gaat ze vast gebruiken! Sterkte met alles Elly xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heftig nieuws Elly. Lief van jou om haar dit cadeau te doen. Ik hoop dat ze nog tijd heeft om er wat dingen in te zetten.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen