Volgers

donderdag 19 november 2020

December daily vergeten

Goedemorgen,

ik zag dat ik een stel pagina's was vergeten te laten zien, ik heb er ook zoveel dat ik wat door elkaar heb staan nu hihih. Dus vandaag maar de pagina's die ik eigenlijk voor gisteren had moeten laten zien.


Achter dit gescheurde kan ik weer vanalles schuiven.









En deze pagina behoeft ook weinig, want de mal en het design papier is te mooi om te verstoppen.






Achter dit poesje kan ik foto's schuiven of een briefje wat ik deze dag gedaan heb.



Leuk om er dus een doorschijnend lintje doorheen te halen.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina

 

17 opmerkingen:

  1. Wowww Elly wat een schitterend kunstwerk.... daar zitten aardig wat uurtjes in lijkt me 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angela.
      Jazeker daar kruipen wat uurtjes in.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat ziet dit er schitterend uit Elly!
    Vind de kleurtjes geweldig mooi matchen met mekaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bernadet, ja daar was ik ook weg van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wow Elly, alle pagina;s zijn even prachtig. Zo mooi dat je in dezelfde stijl blijft.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Dat was wel mijn bedoeling idd, want het is druk en welke dus wel eenheid erin houden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een schitterende pagina's Elly.
    Mooie papier top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn ook weer supermooi, Elly!
    Prachtig dp heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Elly en de kleuren en details top.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge jonge kijk m’n ogen uit,schitterend Elly.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk maar wat mooi Elly.
    Liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen