Volgers

woensdag 25 november 2020

Een knuffel in een papiertje

 Goedemorgen,

een knuffel in een papiertje voor iedereen die het nodig heeft.


Basis is een hart van Studio Light SL166.
Design papier uit mijn restjesbak.


Zo lief deze label is van Maja Design TRA-1127.
Tekst is van Joy!Crafts 6410/0526.


Deze bloem blijft mooi, heb wat metallic cardstock hiervoor gebruikt, deze bloem is van Marianne Design LR0435.
Bij Vintage & More vragen ze om zelf gemaakte bloemen.
En de rand rondom het hart is van Noor!Design 6002/1142s. Deze in stukken geknipt zodat het helemaal rondom past.


Zilver sterren zijn van Marianne Design CP1447 en een enkele van de Action van een borderrand.
Sterren mallen en een kerstuitvoering is de challenge bij Carlin's kaartenparadijs
Het randje langs de label is Joy!Crafts 6002/1498.
Mooi parelrandje langs het hart geplakt.



En hier schuin genomen voor het glim effect wat te zien op de bloemen en sterretjes.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Zó mooi, ik word er helemaal bij van.
    De afbeelding erbij is ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja deze gaat voor mijn schoonzus en haar gezin worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtig Elly zo mooi alles samen gesteld xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ik kan niets anders zeggen dan....oooooooooo wat mooi én lief,ik word er een beetje ontroerd van Elly.....lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, je heeft nu iets meer betekenis.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wow wat een mooie creatie met dat schattige labeltje met dat kaboutertje er op en mooie details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit knuffelkaartje, Elly!
    Mooie details!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kersthartje heb je gemaakt. Een leuke bijdrage voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om hiermee te beginnen heb je een fantastisch mooie en heel gepaste tekststempel gebruikt en daar heb je een schitterend kaartje rond gebouwd.
    Heel mooi gedaan Elly.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Elly, heel mooi gedaan en er is weer zoveel moois op te zien!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kaart in hartvorm Elly...en zo een mooie open stans langs de rand...Ook de bloemen en de tag met mooie tekst passen er perfect op...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi Elly! En die bloem is inderdaad erg mooi. Leuke tekst ook.
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Oh echt zo irritant, hoop dat het eens over gaat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Echt een knuffel in een papiertje, het label is heel erg leuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die leuk Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke label , met een knuffel in een papiertje Elly
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!! Ik heb ook metalic card stock van de boeken voordeel en gebruik dit regelmatig.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen