Volgers

donderdag 26 november 2020

Hope

 Goedemorgen,

ook de opdracht van Mijn Schatkaart is me nog gelukt. En ik had superleuke mallen over kunnen nemen van Debby, dus ook weer een meevaller voor me. En hier gelijk bij gebruikt.

En welkom voor mijn nieuwe volgers, super leuk en ik kom zeker op jullie blog ook kijken.



Deze afbeelding past echt helemaal met de kleuren die ik gebruikt had. Ik heb een map vol met afbeeldingen, dus dat was echt super. Deze afbeelding is van Reprint.


En dan de achtergrond, ik had een hele tijd terug een online workshop gelliplate van Jolanda de Ronde gevolgd en daar had ik nog een hele afdrukjes van liggen.
En mislukte afdrukjes, en die heb ik nu zo bewerkt dat ze bruikbaar geworden zijn.
Zo zag hij er eerst uit:





Ik heb distress inkt gebruikt om tot dit resultaat te komen, de kleuren, Faded Jeans, Rusty Hinge en Peeled Paint. 
De randje met de hartjes is van de Action.


En de binnenzijde die zag er eerst zo uit:




De mask die ik hier gebruikt heb zijn van Studio Light SL28 en Dutch Doobadoo 470.715.170.


Dus er valt echt wel iets van te maken zie je wel.



En dan zie je hier de letters Hope, deze mallen was ik ook naar op zoek, en Debby had ze gewoon voor me, lief he, die ga ik zeker weer veel gebruiken.
Deze is van Elizabeth Crafts Design. 
De vlakjes deze heb ik wel even zelf moeten maken, want ik had niet zoveel velletjes over om heel deze creatie te kunnen maken. De hoekjes heb ik met een ticketpons geponst van Vaessen.


En Hope dat moeten we allemaal bijven houden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


31 opmerkingen:

  1. Wow Elly wat mooi de kleuren zijn super, en zoveel mooie details. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een pracht kaart heb je met deze achtergrond gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Elly , een heel karwei wwooww...
    Doegh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt Elly, ik hou van deze kleuren combinatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig deze creatie, Elly
    Mooi zoals je de papiertjes hebt bewerkt!
    Prachtige stansjes heb je overgenomen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is vast weer heel veel tijd in gekropen. Met een heel mooi resultaat. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren en plaatje, mooie creatie
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit geworden. De kleuren zijn heel mooi en het plaatje past er perfect bij.
    Wat maak jij veel en ook allemaal van die arbeidsintensieve dingen. Ik kan je niet bijhouden hoor maar ik kijk wel altijd even terug naar al die mooie creaties!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank. Geeft niet hoor, vaak heb ik veel al ingepland, en komen er vaak andere creaties ertussen door omdat ik anders te laat ben voor een challenge.
      Ik zet altijd wel iets op vaste dagen, maandag woensdag en vrijdag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Elly.
    Daar ben je wel even mee bezig geweest denk ik.
    Mooie letters heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zoals jij van een "mislukt" achtergrondje zoiets moois hebt weten te maken.
    Dat zachte geel past er super goed bij.
    Die met de stencils, dat is ook goed gelukt.
    Zo zie je maar weer, weggooien..... echt niet.
    Hope houden we, ooit komt als goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly, balen dat jij nu aan de beurt bent met de robot. Maar je kaart is mooi en de achtergrond is helemaal geweldig! Wat supermooi!
    En dank je wel voor je kaart op mijn verjaardag. Dat viooltje erop! En de combi van roze en kraft vin ik altijd mooi. Het was een feestje om al die post open te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi jouw uitvoering van dit leuke model Elly.
    Bofte jij weer met die prachtige malletjes,bofbips.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig goed opgelost. Je kunt er zoveel mee. en nooit weggooien.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen