Volgers

donderdag 24 december 2020

Secret Santa KIC

Hallo iedereen,

eindelijk kan ik mijn creatie laten zien die ik gemaakt heb voor de Secret Santa opdracht bij KIC, met een aantal leden die meewilden doen gingen we ook dit jaar weer lootjes trekken.

Dit hebben we in oktober al gedaan zodat we op ons gemak iets konden maken en niet last minute. Nu kennen de meeste mij al...ik had hem al snel af (dit bericht is ook geschreven op 14 oktober). Ineens wist ik wat ik wilde maken en ik had dsp in huis wat precies bij die persoon paste.

Maar hou je vast je vast het zijn echt enorm veel foto's, maar gelukkig kun je snel doorscrollen.


Als creatie had ik gekozen om het doosje Hortensia van Bettina Kleyer te maken, deze hadden we toen met het DT dag ook gemaakt. Het dsp is van Craft Emotions Sweet Vintage 118040/0012.


Het handgreepje heb ik geverfd met Cadence pasta metalic Silver, komt hier wat blauwig over.


Is ook weer fijn spul, heb het een nachtje laten drogen.


Ook moesten er voetjes onder dit doosje, maar die had in niet, dus mijn kralendoos erbij gepakt en gekeken wat kan ik maken. En vond daar 4 leuke kralen, een pin erdoor, wat ik vroeger voor oorbellen maken gebruikte, uiteinde ombuigen en ik had pootjes.





Een paperclip met een label eraan gemaakt.
Deze afbeeldingen en ook sommige pagina;s komen uit een DIY card making uitdrukboek van de Action, deze had ik wel special gekocht om alles leuk op te pimpen.


Totaal geen traditionele kleuren poinsettia's, maar zij hield van alle kleuren van de regenboog, en daarom koos ik hiervoor. Deze is van Marianne Design LR0435.
Een parel gezet met een groene parelpen.
Wel 2 kant en klare bloemen op steel erbij.


Lieflijk kerstpapier is het.



Zie hoe leuk dit is...alles komt uit dat uitdrukboekje.


En dan natuurlijk mag de mini envelopjes van Veldmaat niet ontbreken waar ik dan weer mini kaartjes ingedaan heb.


Bovenste twee zijn van de Action en de onderste van Marianne Design.


Een ijspegel rand mag ook niet ontbreken, deze is van Joy!Crafts 6002/2036, en met een glitterpen alles wat blinkend gemaakt.



Een extra pakketje, in een doorzichtig envelopje, ik meen van Kimya.


Op de bodem een glitter stickervel van de Action, zag die ook liggen en dacht hee dat past er precies bij, meenemen..
Die kerstbomen zijn van Joy!Crafts 6002/1506, en Winter 6002/2033 ook van Joy!Crafts.






De kerstbal is een stans van Craft Emotions, en dat bovenste heb ik ook met die wax ingesmeerd, gewoon met je vinger.




Deze kerstballen zijn van Ali. Ja was wel een gepuzzel om elke bladzijde leuk te voorzien van plaatjes of leuk dsp.

















En in het envelopje heb ik een kerstslinger gemaakt..op de achterzijde van het uitdrukboekje stonden alle voorbeelden hoe je die kaarten moest maken.
Ik zag ze en dacht...ik snij ze uit...misschien kan ik er nog wat mee.
En jawel, ik stans wat letters uit met Fijne Dagen, plak dit op de achterzijde..dus nu heb je een slingertje wat aan 2 kanten gezien mag worden.
Deze letters zijn van Marianne Design COL1350.







Het was een hele bezigheid...maar superleuk om te maken.
Sorry van de enorme foto's deze keer.

Wens jullie hele mooie dagen toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Ohhh Ellie wat een lange, maar o zo'n super leuke post. Wat heb je hier veel tijd aan besteed en wat ziet dit doosje er ontzettend leuk uit met al die leuke details die er te bewonderen zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Ja zaten vele uurtjes in.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wow.....schitterend Elly....maar wat een werk zeg!
    Je hebt je lekker uitgeleefd en alles past weer zo mooi bij elkaar....prachtige creatie!
    Het kost even tijd om alles te bekijken....maar dan heb je ook wat leuks gezien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Ja sorry..hhihiihi, jullie worden al bang tegenwoordig van mijn blogberichten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige kerstcreatie heb je voor je DT maatje gemaakt....en al die leuke foto's geven een prachtig beeld van heel deze doosje/album...al die pagina's zo leuk opgemaakt en ook die slinger is GEWELDIG...was een magaklus volgens mij...Ik heb er met bewondering naar gekeken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja heeft veel werk gekost, maar was zo leuk te maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wow!!!! zo dat is prachtig geworden ok heb met plezier alles bekeken en herkende de uitdruk plaatjes, heb ik ook nog ergens liggen al ik met niet vergis.
    Wat een werk heb je daar aan gehad, wel zo leuk om te doen.
    Super Elly daar zal de ontvanger blij mee zijn.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja leuk die plaatjes he, met zoiets toch een heel mooi geheel. Ben er ook zeer tevreden mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Hallo,
    Wat een ontzettend leuk project ik heb die boekjes ook maar wat u er mee gemaakt hebt is echt schitterend!
    Vraag me wel af of er gewoon aan dat patroontje te komen is of zat het ergens bij?

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annette. Het is een patroon van Bettina Kleijer, deze hadden we toen op het DT dag gemaakt. Het is idd een koop patroon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Een top creatie. Ook ik herken het design van dit doosje en het is weer een super leuk creatie geworden waar je secret ontvangsten zeker heel blij mee zal zijn geweest.

    Fijne eerste kerstdag
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar goed dat je zoveel foto’s maakte Elly want ik kon ze mooi allemaal goed bekijken, wat een klus zeg! Geweldige mooie kleuren,niet de kleuren waar je aan denkt voor kerst maar resultaat is geweldig.
    Erg mooi! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen