Volgers

vrijdag 25 december 2020

Mijn kado's

 Goedemiddag,

gisteren mochten we de kado's dus openmaken van de Secret Santa's.

Bij KIC en van Hobbyshop Veldmaat. Bij beiden allebei hele mooie creaties mogen ontvangen, het grappige is dat Anneke mij had bij KIC en Rikie de moeder van Anneke mij bij Hobbyshop Veldmaat

Deze is van Rikie:


Ze had een boekje gemaakt over mij wat ik in een heel jaar gemaakt had aan creaties, bij elke maand had ze daar foto's van opgeplakt.
Echt geweldig vond ik het. De titel staat wat verkeerd en toen ik dat zag wist ik gelijk wie mij had.
Mooie stempel en elastiek voor mijn journals had ik gevraagd en hmmm een lekkere reep chocolade erbij, dat is nooit weg.



Kleuren komen niet zo heel mooi over want heb ze aan mijn bar gemaakt de foto's, wilde dit even snel doen, en daarna lekker tv kijken wat programma's terugzien, want gister avond zijn we onverwachts bij mijn dochter uitgenodigd en daar heerlijk gegeten, en een spelletje gespeeld.
We hebben genoten.








Geweldig toch deze creatie!

En van Anneke die ook in het team bij KIC zit kreeg ik dit:


Ook 2 stempels en elastiek koord, en nu een lekkere speculaas erbij.
En als extra nog een vel met labels, ook weer super te gebruiken voor volgend jaar.


Een loaded envelop.




Ook een super creatie, ik zeg ik ben verwend.

Rikie en Anneke ik ben superblij met deze mooie creaties en inhoud.

Voor diegene die ik getrokken had had ik nog 2 gedichten gemaakt, en dat vind ik ook nogal moeilijk.


Deze inhoud zat erin voor KIC team lid Kim.


En dit gedicht voor een teamlid bij Hobbyshop Veldmaat en daar had ik geen foto van het kado, want die zat al helemaal ingepakt toen ik hem bestelde. Iets om over de bank te hangen om tijdschriften in te doen:


En wat ik daarvoor gemaakt had dat komt morgen online op mijn blog.

Fijne dag vandaag XX

Groetjes,

Elly

fb pagina:











12 opmerkingen:

  1. Dit ziet er ook super leuk uit en leuke spulletjes heb je gekregen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral je design team creatie heel erg mooi. Een leuke herinnering aan bijna 1jaar design team lid. Mooi al je gemaakte creaties bij elkaar.

    Ook je 2de secret santa is geweldig. Ook leuk dat de ene creatie van de moeder is en de ander van haar dochter

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,

    Dat is nog eens gezellig om dat te doen onder elkaar en wat een gave kado`s heb je gekregen kei leuk.
    In mijn tijd bij KIC en dat zijn wat jaartjes geweest deden we dat niet hihi.
    Fijne Eerste Kerstdag en voor morgen nog een hele gezellig Kerstdag gewenst en voor 2021 een gelukkig gezond gezellig en Creatief jaar gewenst .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jouw hetzelfde Cindy. Ja is maar net wie zoiets verzint he ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kadootjes Elly!
    Leuk dat jullie dat over en weer doen, jij kunt weer vooruit!
    Ook de gekregen creaties zijn erg mooi,
    En dat dichtwerk is top!
    Ook voor jullie fijne dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, om elkaar te verrassen! Maar wel een werk zeg! Jeeee en dat aan het eind van het jaar. Maar wat je kreeg is werkelijk geweldig. Sjonge, je zult je ogen wel uitgekeken hebben toen je het openmaakte!
    En wat goed van je dat je gedichten maakte terwijl je het best moeilijk vindt. Goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja we hadden voor een bepaald bedrag wat te besteden en kon je verlanglijstje invullen. Vroeger op school was dat ook en daar had ik een hekel aan kreeg je nooit wat je vroeg en nu tenminste wel hahaah.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Jullie zijn allemaal goed los gegaan zeg, schitterende creaties en wat een leuke gedichten, knap gedaan Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen