Volgers

dinsdag 15 december 2020

Bloghop Samen Creatief 8

 Hoi hoi,

dat was een leuke creatie he wat Anneke voor jullie had deze avond?

Ik vond hem superleuk en dit is mijn uitwerking ervan geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie design papier van Maja Design Paperpad.
Ze zijn zo leuk die gnomes.


Kerstbloem van Marianne Design met wat sisal eronder.



Dekseltje eraf en je trekt er een leuk albumpje uit, zo grappig dit.



Kerstboomjes van Joy!Crafts wat met correctie vloeistof bewerkt, alsof het gesneeuwd heeft.



Label en het zakje komen van de plannerset van Craft Emotions.


Op de label een gnome stempel van Studio Light SL416, heb hier de muts met een rode fineliner aangezet, expres niet helemaal gekleurd vond dit juist heel mooi zo.


En wat ik ook kunst vind is om met restjes papier nog een hele pagina te maken. Want alles past toch bij elkaar en ik vind dat gepuzzel hiermee wel leuk.


Deze stempel is lief he, is van Craft Emotions 130501/1601 en ook hier alleen de mutsen aangezet met een rode fineliner.
De kerstbal is ook van Craft Emotions.


Een labeltje gemaakt van de gnome die overbleef van het dekseltje, en een stempel van Studio Light SL470.


Sterretjes horen er ook bij, dit is van een mal van Marianne Design.


En hier nog een kerstbal met tekst van Craft Emotions 130501/1157.


Zoals je ziet heb ik hier weer hetzelfde gedaan.


Kerstboom van Craft Emotions 130501/1686, en hier met een groene fineliner aangezet.


De laatste pagina met de kerstballetjes en strik van Joy!Crafts, hier een zilverkleurig draadje doorheen gehaald bij de kerstballetjes.

Dit was mijn creatie en mogen jullie doorgaan naar RIKIE.

Vergeet niet om bij iedereen langs te gaan en eindig op het BLOG van Hobbyshop Veldmaat wil je meedoen voor een prijsje.

Veel hop plezier en hopend hebben jullie inspiratie gekregen om deze creatie ook te maken, hij is lief klein en zo gemaakt.
Hier vind je de HINTS

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

eigen fb pagina:


24 opmerkingen:

  1. Ik had de eer om hem al eerder te mogen bewonderen ik vind hem echt super leuk geworden. Mooi Maja papier en een cute gnome

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby, ja dat is ons voorrecht he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hoi Elly,

    Dat ziet er weer geweldig leuk uit en jouw uitwerking top hoor.
    Ik heb er niet meer aangedacht zat mijn kerstboom te filmen haha .Maar ik kan nog altijd terugkijken he .

    Fijne avond en leuk ik ga eventjes verder bloggen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy. Ja zag het op fb, erg gezellig geworden bij je. Moet ook gebeuren he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Waauw! Wat een plaatje weer. Ontzettend knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat heb je dit doosje met album prachtig gemaakt.
    Mooi designpapier hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dit was een hele klus Elly maar wat ontzettend mooi zeg.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Dat valt echt reuze mee hoor, zo leuk te maken, groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hoi
    Wat een mooie creatie
    Moet altijd dinsdags werken tot s avonds laat. Dus kon niet live meedoen
    Ga het proberen nog te maken. Supergaaf.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jackelien, oh dat is jammer maar gelukkig staat het op het blog alle hints.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat mooi gedaan Elly. Echt prachtig

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw creatie is prachtig geworden Elly. Je hebt schitterend designpapier gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi doosje. Je hebt het weer mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maja papier is prachtig,zo ook jouw uitvoering Elly! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige geworden. ik heb wel gekeken maar {nog} niets gedaan.....

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je had helemaal gelijk, ik vond de uitdaging top om te maken en nu ik deze van jou zie ❤ gewoon.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, ja niet gelogen he hihih.
      Groetjes Elly

      Verwijderen