Volgers

woensdag 16 december 2020

Hart planner

 Goedemorgen,

voor mijn broer en schoonzus heb ik deze pagina gemaakt voor hun trouwdag, dit als kaart maar dat ze deze in haar daily kan doen die ik voor haar had gemaakt.

Deze dag mag ook niet vergeten worden, alhoewel het nu toch anders is, de dag daarna was mijn broer jarig en ook dit wilde hij niet vieren, maar ook hij kreeg een creatie van mij.


Hier heb ik de hart voor genomen, dat is wel toepasselijk bij deze dag, helaas is de kleur heel flets.
Ik had deze foto savonds genomen, want wilde hem de volgende morgen gelijk bij hun in de bus doen. Wonen een paar straten van ons vandaan. 
Wel in mijn studiootje, maar nu ik hem zo zie...maar goed voor wie hij is zijn de kleuren in het echt juist mooi. Deze mal komt van Ali.


Design papier is van Stamperia.
Pijltje van Craft Emotions 115633/0521 en heb daar hun datum opgeschreven.


De mooie afwerkrondjes in de vorm van een bloem, deze stans is van Elisabeth Craft Design.


De eerste letters van hun genomen, deze stans is ook van Elisabeth Crafts.
Het lieve hartje van Cut-ties 20068.


En dan 28, deze even centraal in de klok gezet...tijd vliegt ook he, maar soms zouden we dit graag willen terug spoelen, en daar hebben wij het dan ook vaak over.
De nummers zijn van Marianne Design COL1458, samen laten komen met een doorzichtig lintje waar een zilver randje inzit.


En even de foto anders genomen.

Dit blog bericht is gemaakt dus in de ochtend, nu kan de pagina/kaart echt naar mijn schoonzus,
maar eerst op de achterzijde wat schrijven.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

p.s. Inmiddes zijn er wat kerstkaartjes in mijn bus gevallen van blogland,

super bedankt, Ans, Lisanne, Daphne, Caroline, GerJanne, Martha en Rosina.

Hier een foto van hoe ik de kaarten heb hangen:




18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie met veel mooie persoonlijke details Elly.
    Erg leuk dat ze hem in haar daily kan doen zo blijft hij altijd mooi bewaard.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie persoonlijke pagina heb je gemaakt leuk dat ze die dan in haar daily kan bewaren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je creaties met zoveel mooie details mooi voor in haar daily. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze hart creaties, Elly!
    Dat dp 8s ook zo praachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie hart creatie heb je gemaakt, ik heb vandaag ook jouw mooie kerstkaart ontvangen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja joh, juist wel vieren, al is het maar kleinschalig.
    Wat lief dat je zo'n mooie planner pagina gemaakt hebt.
    Ik wilde juist zo'n studio-tje aanschaffen, voor mijn foto's maken, maar lees nu dat het niet helemaal optimaal is.
    Leuk om mijn kerstkaart te zien hangen bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig hart heb je gemaakt voor je broer en schoonzus om in de daily te bewaren...en weer zoveel mooie details erop de kleuren passen heel mooi bij elkaar...
    en ja ik zie de kerstlollypop aan de top van je hanger Elly
    Gisteren een heerlijke fietstocht gemaakt...en als postbode door de regio gereden om de kaartjes te gaan bezorgen
    Dat deden we vanmiddag ook nog , maar dat was minder ...2 weken was er een broer van mijn beste vriendin onverwachts
    overleden
    En afgelopen maandag is er weer een broer van haar overleden..74 jaar en de oorzaak is in maart opgelopen corona.. Daar heb ik weer een paar condoleance kaartjes voor gemaakt en vanmiddag hebben we die samen met de fiets naar Wouwse Plantage gebracht.. En toen ik terug kwam hing er een hele mooie kerstcreatie aan de deur...PRACHTIG!!!! gemaakt Elly, super dank je wel daarvoor...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, en graag gedaan. Ja die lollypop is echt prachtig.
      Ik gokte al dat jullie gefietst hadden, het was ook erg mooi weer ervoor. Ik zat verplicht weer binnen, maar gelukkig kreeg ik gisteren te horen dat ik negatief ben dus kan weer aan de slag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Hoi Elly,
    wat een mooie creatie! En zeker juist in deze tijd moeten we stilstaan bij de vierdagen (zei mijn schoonmoeder altijd: vier al uw vierdagen). En wat leuk hoe je alle kaarten hebt opgehangen. Gezellig staat dat he??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, Ja ze waren ook blij met mijn kadokaartjes.
      super gezellig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. prachtige creatie met mooi design papier en kleuren.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en zo leuk om te bewaren.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen