Volgers

vrijdag 18 december 2020

Fijne kerst

 Goedemorgen,

kerstkaarten maken, dat was dit jaar even een dingetje..gelukkig had ik er nog een aantal op voorraad en met wat challenges had ik ook wat kerstkaarten nog gemaakt. Maar voor vrienden en kennissen moest ik wel aan de slag nog, en massa kaartjes maken dat is deze keer niet gelukt. Wilde ze eerst ook niet laten zien, maar dit zijn ze geworden.


De basismal is van de Action net zoals het design papier.
De borderstans is ook van de Action.


Ik had ze eerst groot gemaakt, maar dat beviel me niet.


Dus toen heb ik de mal doormidden gehaald en halve kaartjes gemaakt.
Beviel ietsjes beter maar nog steeds was dit het net niet.


Takjes zijn met de pons gedaan.



Het schattige hondje is van Craft Emotions net zoals de tekst.
Deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. En de rand van de muts en de punt was fluffy gemaakt door er eis effect van Viva op te smeren, met een glittertje erin.
Merkte dat deze wat oud geworden was, dus was ook bang dat hij niet zou blijven plakken (ojee dacht ik ook dat nog..straks gooi ik alles weg) maar gelukkig bleef het zitten.




Opening van de tag is van Ali en daar een kerstlint doorheen geknoopt.

Fijne dag iedereen,

groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. Soms heb je het gevoel dat het niet zo goed wil lukken. Ze zijn schattig je kaartjes Elly fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes ,Deze heb je in ieder geval gemaakt ,en soms kan je ook niet alles.
    Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en daar heb je eigenlijk ook helemaal gelijk in XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. zi e zijn hartstikke leuk, maar owee als je zelf dat gevoel hebt van het wil niet en het wordt niks....
    vreselijk is dat.
    Nou hier zullen een heleboel mensen blij van worden hoor...
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn super leukkkkkkkkkkkkk Elly gaaf gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin.
      grappig hoe anderen erover denken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een goed idee van de mal in tweeën snijden, zo krijg je schattige kleine kaartjes en een lint door de opening ook heel leuk! Ze zijn ENIG Elly!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaartjes Elly!
    Dat hondje is zo schattig!
    Ach en volgend jaar gaat alles beter zul je zien!
    Gewoon nu genieten van wat op je pad komt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja we gaan zeker genieten, net met de wandeling ook even gedaan in het zonnetje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtig Elly, zo zijn je kaarten toch nog af en ps de hondjes zijn zo schattig.
    Veel liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt. En ach, soms lukt het wel en een andere keer niet. Die hondjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat deze kerstkaartjes toch mooi gelukt zijn hoor Elly, en ja soms ontbreekt de tijd je gewoon ..Je heb de laatste tijd ook prachtige grotere projectjes gemaakt...
    Daarom maak ik ze het hele jaar door ...geeft toch wat minder stress aan het einde van het jaar
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja vorig jaar had ik dat ook gedaan maar ik dacht telkens ach dit komt wel tussendoor dat ik eens zin krijg, maar dus niet..dus volgend jaar maar weer proberen tussendoor te blijven doen.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Het zijn schatjes Elly, een hoog knuffelgehalte!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen