Volgers

zondag 31 januari 2021

Feest

 Goedemorgen,

op onze Kaartjes Inspiratie Challenges hebben we de challenge stempelkaart Feest.

We vieren dat we onze 150ste challenge hebben, en onze designteamlid Astrid heeft een mooie uitdaging bedacht, de tutorial vind je op het KIC blog.


Maar ten eerste laat ik graag hier mijn allereerste kaart die ik plaatste als DT lid van KIC zien:


En dan hier mijn creatie voor de feestmaand:

Was even een uitdaging, toen al mijn stempels bij elkaar gezocht waar hoera en alles wat ermee te maken had, eentje heb ik dubbel gestempeld, expres ook. Had niet uitgerekend hoe krijg ik alles op deze pagina. Ik ben gewoon begonnen en moet zeggen het is nog aardig gelukt ook, heb het op een pagina voor een planner gedaan.


Ik ben er zeer tevreden over, het design papier heb ik uit mijn restjesbak, en bedacht toen ga alles in het bruin stempelen behalve op het envelopje en op het kaartje.


Deze stans is van Craft Emotions 115633/1751 uit een planner set.


De banner waar gefeliciflapstaart op staat komt ook uit de planner set, net zoals die bloemetjes op de gaatjes als afwerking.
Dit was ook de allerlaatste stempel wat ik zette en die ging nog mis ook, help dacht ik, maar besloot het op die banner te stempelen en daarna dit op de pagina te plakken, met de punt naar beneden wat wijst naar het inhoud van dat envelopje. Dus eigenlijk nog erg leuk ook. Geeft net dat beetje extra.




Het leven is een feestje als je het elke dag een beetje viert.
Zeer toepasselijk bij dit thema en nog waar ook.

Misschien dat ik jullie ook geinspireerd heb om met deze challenge mee te doen.
Dan kun je je creatie hier plaatsen: KIC Blog


Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:

eigen fb pagina:


23 opmerkingen:

  1. Dit ziet er weer allemaal toppie uit Elly, ik zei het al vaker maar jij bent echt van alle markten thuis. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! heel knap gemaakt. Ik bewonder je veelzijdigheid...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Elly voor de feestmaand, fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina voor in je planner Elly!
    Leuk al die stempelteksten bij elkaar!
    Je eerste creatie vind ikvook erg mooi met dat blauw!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk deze pagina met alle teksten, ook mooi papier erbij gevonden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om je 1e creatie te zien, heel leuk. Ook je stempelkaart is weer zo leuk gemaakt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze stempelpagina in je planner Elly, zooooo mooi gestempeld met zoveel feestelijke stempels...KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke challenge en jouw voorbeeldkaart is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n super mooie creatie mag je zeker tevreden.
    Prachtig!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk bedacht, die kast!
    Mooie kleur ook, wij hadden vroeger, toen ik klein meisje was, zo'n kleur keuken.
    Je feestelijke kaart vind ik zo leuk bedacht, daar heb ik nou nog nooit aan gedacht, om alle stempels bij elkaar te leggen en dan te gebruiken als achtergrond!
    Dat is zo leuk aan bloggen, je doet zoveel leuke ideeën op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja ik vind bloggen ook erg leuk, net weer een ander wereldje als fb. Lees je net iets meer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Schitterend kaartje Elly....ziet er inderdaad heel feestelijk uit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen