Volgers

zaterdag 30 januari 2021

With love

 Goedemorgen,

de challenge bij  De Egel kaart met mini. Ik heb voor mijn voorraadbak besloten om een rouwkaartje te maken. Ik had nog een mooie blok met uitdrukplaatjes, en het is deze kaart geworden.



Ik heb gespeeld met Shimmer Powder van Nuvo.
Maar dan was het wel moeilijk om 2 precies dezelfde kaartjes te krijgen, want dit spul gaat wel zijn eigen weg.
De kleurtjes die ik gebruikt hiervoor zijn: Cherry Bomb, Atlantis Burst en Violet Brocade.


En deze vlinder en de tekst komen uit een uitdrukboekje.
Zelf nog voelsprietjes van meeldraadjes aan de vlinders gegeven.



Probeerde hier de glittering te laten zien, die dat poeder geeft.


Ook nog washi tape langs de rand geplakt en een randje van cardstock.

Ik wens jullie een fijne zaterdag,

ik ga zometeen mijn hobbyhok al even in, dan vanmiddag maar rondje met de stofzuiger door het huis, Nu is iedereen weg, dus ook wel lekker om even echt me-time op zolder te hebben.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




27 opmerkingen:

  1. Mooie mini-en maxi uitvoering, ik vind de kleuren ook super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt, mooie kleuren die je ook weer in de tape terug laat komen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Elly, mooi de achtergrond en dan de vlinder maakt het helemaal af, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk hier zij jouw mini en maxi kaartjes Elly.
    Heel mooi zo in deze kleuren.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, Ellyĺ
    Prachtig effect geven dievpoedertjes, mooie stijlvollevkaarten!
    Fijne liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie set kaarten Ellen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi setje kaarten mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt. Mooie kleuren.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De achtergrond is perfect voor deze kaarten.
    Ik vind ze erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze mini en maxi sterkte kaartjes Elly...prachtig de achtergrond gemaakt en het plaatje past daar perfect bij!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Elly, dat zijn twee mooie kaartje! Paars vind ik altijd mooi voor sterktekaartjes.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. EN ik heb je nog gemaild hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ik zal eens antwoord geven ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Nou toch erg goed geslaagd om ze op elkaar te doen lijken Elly, erg knap.
    Ze zijn erg mooi geworden. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes zijn dit. Prachtige kleuren en mooi opgebouwd. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen