Volgers

vrijdag 5 februari 2021

Cosiness

Goedemorgen,

heb twee pagina's gemaakt in mijn little journal boekje.

En wel voor de challenge bij Creatief met Craft Sensations, thema was Cosiness. Ik zag die challenge voorbij komen om elke maand een journal pagina te maken in een thema. Dit sprak me wel aan..en hopend kan ik dit jaar ook afmaken...grote plannen hier.. maar daar horen jullie later nog over.


Deze mini journal had ik 2 jaar geleden gekregen als kerstkado, en daar zitten nog veel pagina's in die opgevuld kunnen worden.
Nu is dit wel iets moeilijk want het zijn echt kleine pagina's.


Ik had nog een schattige foto van Gimzo liggen die hier heerlijk op mijn schoot ligt en ik onder een fleece dekentje.
Dit is echt een gezellig tafereel, want elke avond drinken we hier om half 8 koffie/thee met wat lekkers erbij, Gizmo natuurlijk een stukje droge koek, verder over de dag zijn het wel hondekoekjes/snoepjes wat hij krijgt. En zodra ik dan mijn dekentje pak om gezellig bank te hangen voor de tv, dan komt hij erbij. Overdag doet hij dit totaal niet, dan blijft hij op zijn eigen kleedje op de bank, dan kunnen we roepen wat we willen hij komt er niet bij.
Het is echt zo'n dotje ook. We blijven verliefd op hem..is alweer 13,5 jaar oud, jee tijd vliegt ook.


Stukje uit een leesboek gescheurd, en verder heb ik alles afgeinkt met Victioran Velvet.


En hier dan alle gebruikte materialen uiteraard van Craft Sensations, want dit is wel een vereiste, maar dat was niet moeilijk, had nog heel veel hiervan. Veel van eigen prive en veel nog uit mijn DT tijd.

Wens julle een fijn weekeinde toe,

wij zitten vanavond weer onder een dekentje en met een warm hondje op schoot, en dan noem ik dan wel echt: COSINESS.

p.s. deze creatie is vorige week al geplaatst op die groep.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pagina's in de mini art journal en zo leuk het verhaaltje over je schat Gimso.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan je verliefd zijn op zo'n hondje hè?! Ik snap dat helemaal.
    Mooie pagina en mooie herinnering heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat schattig Elly
    Gizmo onder een dekentje!
    Saartje zit er ook zo graag bij
    Wat heb je toch veel liefde van en met zo'n hondje!
    Mooie pagina heb je gemaakt echt schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja gezellig is dat he...veel liefde ervan.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  4. oooh weer zo'n mooie pagina zo leuk hoe je het elke keer weer verzint ook deze keer weer zoveel leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie pagina's Elly, leuk de foto van Gizmo en het verhaal erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GROTE plannen Elly? ��
    Een schitterende creatie met die schattige Gizmo....je zou toch niet zeggen dat hij die leeftijd heeft he? Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Nee soms is hij ineens zo speels, het is echt een schatje, maar dat vind iedereen van zn lieve huisgenoot.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Leuk hoe je erbij vertelt. Lief hè zo'n hondje!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen