Volgers

donderdag 4 februari 2021

Key for love

Goedemorgen,

en weer een pagina voor in de planner met een magnolia erop. Ik zeg ik ben goed bezig om wat magnolia's te gebruiken. Nu moet ik zeggen dat ik deze al heel geleden al had ingekleurd.


Planner pagina van Elisabeth Craft en design papier van Maja Design Enjoying outdoors.
Grote hart is van boekenvoordeel.


Sleutel is van Dutch Doobadoo 470.713.844.
Key for love, lettertjes van Joy!Crafts.
Vlindertje uit een ander vel Design papier van de Action.


Kleine hartjes van de Action.


Ingekleurd met de brusmarkers, en achtergrond stempel van de Action.


Love hart is van Studio Light FWL351.



En XOXO komt ook van de Action.

Deze creatie laat ik meedoen bij Simply Magnolia en de challenge is Hearts.

Nu las ik gisteren dat ik ook gewonnen had met de januari challenge met deze kaart:


Super leuk om dan gastdesigner te mogen zijn van maart.

Gisteren was er op de echo te zien dat ik geen tenniselleboog heb, maar een soort ontsteking, vrijdag gaan ze beginnen met alles losser te maken. En zelf moest ik al beginnen met die zere plek rondom te masseren.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

32 opmerkingen:

  1. Ben d'r helemaal weg van Elly!
    Vind de kleurtjes echt super bij mekaar passen

    Je gewonnen kaartje is ook zo geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Elly en zo veel leuke details, wat leuk dat je gast designer mag zijn het is dan ook een toppertje je kaart.
    Sterkte voor vandaag met het los maken van je je elle boog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht pagina is dit Ellie en zo lief al die hartjes om de ringgaatjes. Leuke details zijn er weer te zien.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart en leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    En ik hoop dat je pijn snel zal verbeteren door de behandeling.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zo in de paarse tinten en wat een mooie details heb je er weer op verwerkt, schitterend. Gefeliciteerd met je -dikverdiende- winnende kaartje. O dat schiet niet op met je elleboog, ben benieuwd of dit gaat helpen....mijn manlief heeft volgende de huisarts ook een tenniselleboog, een pijn dat hij heeft......Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja is pijnlijk, het zijn bij mij ook vlagen..soms snachts wakker..of eind vd dag flinke steken erin. Maar niet elke dag, dus daarom dat ik zo lang gewacht had om ermee naar een fysio te gaan. En de huisarts zei toen tegen me (let wel telefonisch, ik mocht niet langskomen toen hiervoor) gewoon rust nemen want tegen een tenniselleboog kunnen ze niks doen. Maar bij de fysio zeiden ze jawel daar kunnen we wel iets tegen doen, maar bij jouw is dit het gelukkig niet, want een tenniselleboog duurt heel lang voordat het over gaat.
      Veel beterschap voor je man, en laat hem ook maar naar de fysio ermee gaan.
      Groetjes Elly
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. weer een mooie pagina in de paarse kleurtjes leuke stempel en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie pagina en gefeliciteerd met je toppertje Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een prachtige pagina in je planner gemaakt Elly, zo een mooi ingekleurde Tilda erop en alles heel mooi bij elkaar gecombineerd!!!
    gefeliciteerd met winnende kaartje ..leuk is dat hè...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja is zeker heel leuk, is weer even geleden ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Prachtige pagina Elly!
    Zoveel mooie details knap gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk deze pagina, Elly
    De Tilda zo mooi ingekleurd
    Van harte met je kaartje van magnolia!
    Wat goed dat je een echo hebt laten maken, want de behandeling zal wellicht anders zijn als voorheen, nu maar hopen op snel herstel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja hoop dat het baat gaat hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Mooie pagina heb je gemaakt en wat leuk dat je in de prijzen viel met je creatie,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou planner komt goed vol met mooie bladzijdes zoals deze.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek en leuk dat je gastdesigner bij ons wilt zijn.
    Sterkte met je arm, gewoon wat rustiger aan gaan doen.
    Veel liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent inderdaad goed bezig, alweer een leuke creatie af!!
    Doe je ze ook in een planner en ga je die ook gebruiken als planner! Of wordt het een mooi boek, met mooie creaties om af en toe eens door te bladeren?

    Balen van je blessure!!
    Of nou ja, ook wel weer fijn natuurlijk dat het niks ernstigs is, maar toch, je wil er wel een keer vanaf lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Het is eigenlijk meer een mooi boek waar ik doorheen zal kijken. Af en toe zal er iets inkomen waar dan wel iets bij staat geschreven misschien.

      Ja en vandaag nog onzeker of ik nog terecht kon bij de fysio, dus zou ik gebeld worden als er iemand uitviel. Maar dan zou den wel moeten voordat ik ga werken. Anders maandag maar goed van start, die tijd staat al wel vast.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Heel mooi Elly. En leuk dat je gewonnen hebt met je mooie kaart. Sterkte met je elleboog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Elly! EN wat leuk dat je winnaar was.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super Leuke bladzijde!
    En sterkte met je arm.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so cute. Thanks for sharing with us over at Simply Magnolia this month and good luck.

    - Hanna, DT

    BeantwoordenVerwijderen