Volgers

woensdag 3 februari 2021

Mad world

Hoi hoi,

een pagina voor in mijn planner...met als titel mad world. Want daar leven we toch echt in, wat kunnen mensen toch doordraaien.


Design papier van de Action en wat restjes uit mijn restjesbak.
Heb tekst uitgeprint via mijn peripage en zo achter de wereldbol gestoken.
Tekst gaat over de corona.


Deze magnolia is zo lief en dan met een wereldbol in dr handen, wist ik nog niet goed wat ik wilde maken. Dacht eerst aan een kaart, maar zag nog een eerdere pagina op de kast staan (moet nog een plannerkaft maken) en de achterzijde was nog leeg, en toen werd het deze pagina.
Heb haar ingekleurd met mijn brushmarkers.


Leuke letters mallen die ik toen overkon nemen, en nog steeds blij mee.


Een washi tape dwars over geplakt en helemaal links nog wat gedoodeld.


De gaatjes weer netjes afgewerkt met de reinforcements van Elisabeth Craft.
Onderin de datum geschreven wanneer ik deze pagina gemaakt had.


En dan hier zonder het kaartje wat achter de wereldbol zat.
Dit is ook een mal van Elisabeth Craft.

Vanmiddag naar de fysio, had gisteren gebeld, er wordt een echo gemaakt van mijn elleboog en daarna gelijk een behandeling erbij. Ben benieuwd wat eruit komt van die echo.

Wens jullie een fijne dag en let goed op jezelf.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

23 opmerkingen:

  1. Wow een super mooie creatie, leuke details Elly, het zijn rare tijden nu. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een mooie pagina en het afdrukje past er goed bij.
    Tja ik vraag me ook wel eens af in wat voor wereld we momenteel leven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Ja sneu he...velen hebben een kort lontje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Ooooh Elly, dit vind ik echt een toppertje hoor!
    Ben d'r helemaal weg van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie pagina wat een mooi dp papier heb je gebruikt en een leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina en zeer toepasselijk, Elly!
    Sterkte met je arm!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een 'mad world' waarin we momenteel leven! Je hebt een mooie pagina gemaakt, goed doordacht. Dat doodelen vind ik leuk gedaan, het lijkt net of je echt wat hebt geschreven.
    Succes vanmiddag bij de fysio!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank. Ik heb wel een woord of een zin die ik telkens herhaal tijdens het doodlen hihihi...dus echte dokters handschrift zo.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Geweldige creatie heb je gemaakt Elly.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pagina Elly....de wereldbol komt mooi uit hier.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik ben ook benieuwd of de echo wat aan het licht brengt. Maar dat zal vast wel. Ik hoop dat het snel te verhelpen is. Je kaart is prachtig en toepasselijk, de tekst en de wereldbol. Ja, als ik het nieuws zie heb je helemaal gelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Dank je wel Karin, je zal mij bedoelen denk ik
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Heel mooi. Schattig meisje ook.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen