Volgers

zondag 7 februari 2021

Hip hip hooray

Goedemorgen,

ik had zin om easelkaartjes te maken, en ik heb hiervoor een Dutch Doobadoo mal genomen 470.713.189.


Design papier van de Action, uit de nieuwere blokken (die ik via via heb kunnen bemachtingen).
Het blok heet And they lived happily even after.


Magnolia ingekleurd met de brushmarkers.
En een bloempje in haar haar gegeven.


Tekst is ook van de Action, 2x uitgedraaid in verschillende kleuren.


Bloemetjes van de Olba tang.


Washi tape is van Ali en cheese is van Joy!Crafts 6002/0035.


Heerlijk weer eens wat rolroosjes gemaakt, deze zijn van Joy!Crafts en Marianne Design.
De blaadjes zijn van Ali.


De witte sprietjes van Craft Emotions.
Als je heel goed kijkt, dan zie je blauwe ijzerdraad, heel fijntjes, deze heb ik opgekrult en hier een daar wat tussen gestoken.


De negatief mal is ook van Ali, en deze heb ik bewerkt met gewone distress inkt zwart.
En hier aan de binnenzijde eventueel ruimte over gelaten om daar persoonlijke tekst te kunnen schrijven.


Heerlijk om zo even los te kunnen gaan, en deze creatie kwam ook wel redelijk snel uit mijn handen, niet in 1 avondje af, moest wel eerst rustig bedenken hoe of wat wil ik ermee.

Wens jullie een fijne zondag,

Groetjes

Elly

fb pagina:

 

28 opmerkingen:

  1. Een mooie easelkaart Ellie>
    Fijne zondag, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.
    De bloementoef vind ik zó mooi.
    Ik zie het ijzerdraad, wat leuk is dat.
    Die rol roosjes heb ik ooit ook eens gemaakt, van krantenpapier, toch??
    Is al lang geleden, maar ze zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Nee ik maak ze van dsp, en ook weleens van koffiefilters.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. wat een mooi easelkaartje mooi dp papier heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige easelkaart Elly!
    Mooi papier en details.
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart.
    Leuk die kleine bloemetjes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig easelkaartje Elly....er is zoveel op te zien....leuk om naar te kijken!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige easelkaart Elly!
    Mooi gemaakt en leuke details, die bloempjes vind ik ook altijd zo leuk, ik gebruik ook graag de olbatang
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart! Een leuk basis vorm, mooi papier en leuke details. De rolroosjes zien er ook leuk uit. Ik heb de mal ook maar denk er nooit aan haha. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kunstwerkje weer! knap gedaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is super leuk en ook dat "trosje " bloemen erbij.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie easelcard Elly. Mooi dessin-papier en Tilda is een plaatje. Prachtige bloementoef heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, deze is ook weer zo mooi! Al die details die je er weer bij doet. Dat maakt zo'n kaart helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi,ook heel mooi papier,heel mooie details,ik heb nog nooit een fatsoenlijk rolroosje kunnen maken,toch maar eens oefenen,ziet er zo mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Grietje.
      Ja ik moet nog in het allerbegin dat ik daar ook moeite mee had..maar ik ben blijven volhouden en na een tijdje zijn ze gewoon leuk om te maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een schatje Elly, een dotje van een meisje en wat een mooi nieuw papier,je boft dat je hieraan bent gekomen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen