Volgers

maandag 8 februari 2021

With love

 Hoi hoi,

in het pakket zat deze liefelijk design papier van Piatek Forest Tea Party en heb deze creatie gemaakt.


De basis een Dutch Doobadoomal 470.713.702 gebruikt en deze wel een andere rillijn gegeven dan de oorspronkelijke want ik wilde er een easelkaart mee maken.
Deze rillijn heb ik vanaf de onderkant gedaan op 11 cm.


Zie je hoe lief de afbeeldingen erop zijn, ik ben vooral voor de bambi gegaan, en heb hier de leuke hartstans van Studio Light FWL351 geplakt, met de letters With van Craft Emotions 115633/0164.
Rondom wat witte parels gezet met Nuvo drops.

De ronde mal van schulprandje is van Crealies XXL69.


Ik vind die gaasjes mal van Marianne Design CR1533 zo gaaf! 

Mooie bloementoef uit het papier geknipt en zelf nog andere bloemetjes uitgedraaid uit de set van Craft Emotions 115633/0510, waar je ook eindeloos mee kunt combineren.
En voor het leuke effect wat sisal.


Ook onderin wat blaadjes uit het design papier geknipt en bloemetjes erbij geplakt zodat ik iets had waar de kaart tegenaan kon blijven staan. En ook hier wat sisal.


Hier nog een keer extra bambi, deze met foamtape opgeplakt om wat hoogte verschil te krijgen en ietsjes opgebold.




Als je hem openvouwt heb ik een label erin verwerkt en nog een kaartje waar je iets persoonlijks op kunt schrijven.




Waar de label/kaartje inzit heb ik als randje een border van Joy!Crafts 6002/1285 onder gedaan, vond dat wel heel lieflijk hierbij staan.
Kusje is een stempel van Craft Emotions 130501/1830.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Op het BLOG van Hobbyshop Veldmaat staan de artikelen erbij en worden jullie gelijk doorgelinkt.


26 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer schitterende kaarten en creaties op je blog staan Elly! Puur genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een superschattig dp papier is dat
    leuke verdere details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit easelkaartje, Elly!
    Mooi zoals je het kaartje hebt veranderd met een rillijntje, prachtig dp met de bambi erop!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen beauty van een kaart heb je weer gemaakt Elly, een heel gaaf modelletje en ook prachtig desinpapier ..
    Er is weer zoveel moois op te zien
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart heb je gemaakt en mooi papier Elly.
    de shape is ook gaaf
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Elly....mooi DP en leuke kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig papier en heel leuk om er een easelcard mee te maken
    Hier sneeuwt het nog steeds, we hebben geprobeerd om met de honden te wandelen, we zakten tot onze knieën in de sneeuw,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Nee tot zover wegzakken is niet leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Ziet er weer heel leuk uit en gaasje vind ik ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Elly. Mooie details,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem echt super. Heel erg leuk gedaan maar dat wist je natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby, ja vooral om dit proces in het begin al te kunnen showen aan elkaar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Je hebt weer lekker uitgepakt Elly en ik ben verliefd op je hertjes...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dit is weer zo'n creatie waar je ogen tekort komt. Wat prachtig weer met al de details! Supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer compleet.
    Ik vraag mij vaker af, hoelang ben jij met je kaartjes bezig, ze zijn altijd zo compleet en er zitten zoveel mooie details op.
    Echt super mooi vind ik ook deze weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Gemiddeld 2 uurtjes denk of stiekem soms 3.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. WOW meer woorden kan ik niet vinden 😃😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen