Volgers

zondag 14 februari 2021

Love

 Goedemorgen,

ja het is valentijn, wijzelf hier in huis doen er niets aan, maar om iets te maken voor je vriendinnen is wel leuk maar ik zal eerlijk zeggen ik was er ook wat te laat mee begonnen.

Eigenlijk ook hier een vaste datum denk voor gaan vastzetten, want ken mezelf volgend jaar ga ik dat weer vergeten of te laat ermee beginnen.

Vorige week kreeg ik van mijn vriendin een leuk chocolade doosje, de inhoud is al op jammie, en toen ik het doosje weg wilde doen bedacht ik hee die kan ik weleens oppimpen.


En dit is hem dan, opgepimpt met het design papier van Craft Sensations, uit mijn restjesbak.


Hier dus de lege doosje.


Verschillende bloemetjes van Joy! Crafts gebruikt. 6002/1336 /0385 /0157.
En de witte sprieten van Craft Emotions.


Love is van Studio Light FWL351.


Rondom de zijkanten heb ik witte hartjes geplakt, deze zijn geponst met de Olba tang.



En ook deze maar gevuld met chocolade.


Dit hartje is ook van Joy!Crafts 6002/0381.
Tekststempel en de hartjes is een set van Jabbertje JBCS10007.

Zal later vandaag wel horen wat ze ervan vind..

En deze creatie laat ik meedoen bij Angela's hobbycorner op fb, challenge is Liefde.

Wens jullie allemaal een mooie dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:



32 opmerkingen:

  1. Hoi wat een prachtig doosje heb je gepimpt.wat een leuke tekst is dat wat je hebt gebruikt.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf doosje heb je gepimpt Elly!
    De tekst is waanzinnig leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi en lief doosje en heerlijk gevuld.
    Leuk designpapier heb je weer gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je er een mooi doosje van gemaakt lekker vrolijk met de rode kleurtje en hartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je!!
    En wat mooi gemaakt.
    Goed idee om het op te schrijven voor volgend jaar, maar ook een goed idee om dit lieve hartjes verpakking doosje niet weg te doen maar het meteen te gaan pimpen.
    Het is echt super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja en die andere chocolaatjes waren ook ze erg lekker, dus gelukkig waren ze op tijd op haha
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Geweldige transformatie van het doosje, heel lief van je, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook niet hoor al heb ik wel parfum van mijn man gekregen. Maar Valentijn is niks voor mij. Wel leuk om iemand en cadeautje te geven op deze manier je doosje heb je mooi omgetoverd tot een mooi project

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Wel super lief van je man, de mijne zou daar echt niet aan denken.
      En super jij bedankt voor jouw attentie.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Sjonge hoe krijg je het überhaupt bedacht Elly!!
    En dan nog eens uitvoeren ook.....echt supermooi!
    Het is ook teruggegaan naar de vriendin waarvan je het doosje kreeg?
    Ze zal het zeker geweldig vinden,kan niet anders .
    Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja het is terug gegaan naar dezelfde vriendin.
      Met nog wat extra bloemetjes erin die ik toch nooit gebruikt, en zij houdt daar wel van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Daar was ze vast en zeker erg blij mee! Erg leuk Xx

      Verwijderen
  9. Wat leuk gemaakt Elly!
    Zo kun je met een verpakking leuk recyclen!
    Lief met hartjes en leuke bloempjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We kunnen alles gebruiken he Elly....wat heb je dit prachtig gedaan! he zal zeker goed ontvangen zijn!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny, ja erg in alles zien we wel wat.
      ZE was er zeer blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt!
    Zo zie je maar dat je zo'n doosjes niet te snel mag weggooien...
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie vrolijke doosje met chocolade en wat een leuk idee! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om het doosje op te pimpen. Heel erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er superleuk uit, leuk om het doosje zo te pimpen en te vullen met lekkere chocolade
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk effect geeft dat opgepimpte hartjes doosje. Daar zal je vriendin vast erg blij mee zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt iets voor jou Elly. Prachtig!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen