Volgers

maandag 15 februari 2021

Save that hug!

 Goedemorgen,

heb een kaartje gemaakt in een vorm van een envelop, dit is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.335. Deze mallen blijven zo leuk te gebruiken, en met mooi design papier maak je het weer helemaal je eigen.


Ik heb hiervoor het design papier van Joy!Crafts Autumn Bloom gebruikt.


Sluiting gemaakt met een foambloem deze vastgezet met een bradje en een touwtje sluit het.
Deze bloem heb ik op kleur gebracht met olie pastel krijtjes en het foam is van Leanne Creatief, kleur off white pak ik meestal.


Wat bloemen uit het design papier geknipt, wat sprietjes en takjes erbij van het bloemensetje van Marianne Design. De sprietjes heb ik losgeknipt van de takjes, vond dat wel leuk zo te laten uitsteken.
De besjes zijn van Craft Emotions.



Save that hug, deze tekst en wat in de binnenzijde van de kaart staat is van Craft Emotions.
En bij deze tekst vond ik bloemen wel goed passen,
 want een bloemetje dat doet iedereen wel goed toch?

Op het design papie heb ik ook lichtjes nog een achtergrond gemaakt, en wel die tekst van Studio Light, dit met distress inkt, kleur Aged Magohany.





Ik vond het mooi een vaas te maken van vellum, het lijkt nu een echte vaas, en dit model leent zich er perfect voor.
Hier heb ik een lintje om het hals van de vaas gedaan, en dit ook van de steeltjes van de bloemen gemaakt.


En al deze bloemen zitten in het setje van Marianne Design.


Een extra envelopje erbij staat altijd leuk, dit envelopje komt uit een plannerset van Craft Emotions, hier komt geen lijm bij te pas, deze envelop vouw je zo dicht.


Deze tekst heb ik bewerkt met embossingpoeder en deze keer met 2 kleurtjes, rood en bruin, het past dan ook wat beter bij de kaart.


Klein kaart in de envelop en daarachterop kun je zelf nog een persoonlijke boodschap op schrijven.


Het was weer leuk om te maken, hopend jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.

Groetjes,

Elly DT Hobbyhop Veldmaat

Voor de gebruikte materialen verwijs ik je naar onze BLOG van de hobbyshop.



25 opmerkingen:

  1. Wow je heb je talenten los gelaten op deze enveloppe, super mooi Elly, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Elly. Prachtig dp heb je gebruikt en mooie details op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie envelop lekker kleurrijk en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige envelopkaart Elly....heel erg leuk gedaan met het bloemvaasje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zodra het weer mag krijg je die dikke knuffel. Ik bewaar hem voor je.

    Mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dit kaartje Elly!
    Knap dat je dat zo mooi kan maken met zo'n mal mij lukt dat heel slecht, jij bent er een kei in!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie Elly, weer heel mooi aangekleed en bewerkt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterend kaartje is dit Elly leuk deze envelopmodel...en ook prachtig papier met geweldig mooie details allemaal...
    Ik heb onlangs voor mijn vriendin haar verjaardag ook dit model gebruikt maar met nog een extra gedeelte erin, met verschillende tags...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Oh dat klinkt heel mooi, had je dat al op je blog gezet?
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Jij weet altijd wel iets bijzonders te maken, dit is ook weer zo'n prachtige creatie! Wat een veelheid aan mooie details, geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige cadeau kaart is dit en zo leuk dat envelopje met een mooie tekst erin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi.
    Het model is leuk en dan het uitklap gedeelte, verrassend zeg.
    De kleine envelop met inhoud vind ik ook leuk bedacht.
    Kortom.....geslaagd een hele mooie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend Elly, de bloemen zijn zo mooi en fleurig en wat een hoop kleine details erop,schitterend! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen