Volgers

woensdag 3 maart 2021

Dikke knuffel

Goedemorgen,

vandaag een CAS kaartje en een kort berichtje.

Er werd me gevraagd of ik iemand een kaart wilde sturen die het hard nodig had, en daar hoefde ik niet over na te denken. Ze houdt zelf erg van CAS, dus geprobeerd het dan ook in CAS te doen.

Best moeilijk en vooral wat zet je erop, eergisteravond gelijk aan de slag gegaan en de volgende dag op de post gedaan.



Stempel van Craft Emotions,
Gespetterd met distress inkt Ripe Persimmon.


Swirl  van Joy!Crafts gestempeld met versafine en versafine GD54 en GD74.

Fijne dag,

groetjes Elly

fb pagina:

 

30 opmerkingen:

  1. Prachtige swirl en wat een mooi kleur inkt.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Cas pracht kaart en wat is zo'n swirl stempel dan mooi.
    fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Gaat erg gewaardeerd worden. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie CAS kaart, leuke stempel en een lieve tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Elly, een leuke swirl stempel erop en die spetters maken hen lekker speels , ook een mooie bijpassende tekst..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is CAS heel erg lastig voor jou, jij maakt meestal kaarten waar veel op te zien is......maar het gaat je goed, heel goed zelfs, af
    Prachtig vind ik het.
    Ik denk dat ik weet voor wie de kaart is, die gaat daar heel blij mee zijn.
    Ook ik stuurde een kaart en bedacht om daar "liefs" op te zetten!! Dikke knuffel kan ook heel goed hoor. Dat geeft liefde en is toch wat "neutraal", wat soms beter is, in sommige gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. En idd het gaat over dezelfde persoon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Mooie kaart Elly,
    Daar zal ze blij mee zijn zo'n Caskaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje die zal ze vast blij mee zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sfeervolle kaart, Elly
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely colors and design Elly.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje Elly....daar gaat de ontvanger blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi,rustig en sfeervol kaartje Elly, echt een kaartje waar je iemand mee wilt steunen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik neem aan dat dit naar dezelfde persoon is gegaan dan die van mij.
    Weer iets heel anders hé een CAS kaartje.
    Heel mooi gedaan met de leuke stempels en de spetters maken het helemaal af.
    Wat zal al die mooie post haar goed doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla, ja is dezelfde persoon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen