Volgers

maandag 1 maart 2021

Just say cheese

 Goedemorgen,

ik ben gast designer bij Simply Magnolia blog deze maand en heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt, thema was Rainy days/water.



Ik heb hier twee Dutch Doobadoo mallen gebruikt, de paraplu 470.713.742 en de basis 470.713.175.


Magnolia heb ik ingekleurd met mijn brushmarkers, ging in mijn bak met Magnolia's even snuffelen welke het beste zou passen bij dit thema, en vond deze wel schattig.
Regendruppels is een stempel van Studio Light SL179 en heb deze met glossy accents bewerkt.
Magnolia is gemat op een doily van Marianne Design CR1331, en wat sisal ondergedaan.


De stenen dsp is van Stamperia: house of roses, en ook daar heb ik op verschillende plaatsen regendruppels gestempeld.
Klimop is van Joy!Crafts 6002/0456.


Just say cheese, ook al regent het altijd blijven lachen, deze stempel is van de Action.


Het design papier op de paraplu is van de kleine blokjes van de Action, Rose Garden.
En rondom parels gezet met de Nuvo drops.


Hoopte hier het effect van de nuvo drops te laten zien, maar is toch moeilijk.



En de tekst Birtday Wishes komt van Ali.

Ik vond het super leuk dat ik GDT mocht zijn bij Simply Magnolia.

Fijne dag voor jullie allemaal, en misschien vinden jullie het ook leuk mee te doen aan deze challenge.
De link staat bovenin mijn berichtje.

groetjes,

Elly

fb pagina:


37 opmerkingen:

  1. Ondanks de regen vind ik het een hele vrolijke kaart.
    De kleuren zijn zo mooi, zeker ik hoe je het meisje hebt gekeurd, loopt mooi over waardoor de schaduwen goed uitkomen.
    Ik snap wat je bedoeld met de novo drops, lastig om op de foto te zetten, maar het effect in het echt is altijd heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart laat je vandaag zien, magnolia heb je heel mooi ingekleurd!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie weer Elly!
    Alles past weer zo mooi bij elkaar!
    Knap gemaakt, ook het magnoliaatje weer schitterend ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bijzonder mooie kaart! Het dessinpapier vind ik beeldschoon en komt op de paraplu heel mooi tot z'n recht. Je hebt Magnolia heel erg mooi ingekleurd in kleuren die perfect bij het papier passen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met leuk papier en Tilda is mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Elly, mooie creatie.
    Ik zou je graag iets willen vragen.
    Zou je me een mailtje kunnen sturen naar syriander@yahoo.com. Bedankt alvast. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah.
      Is goed ik ga je mailen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Leuk met die paraplu er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en lief kaartje met het schattige meisje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje en leuke details, zoals het muisje op haar hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart en gezellig dat je onze gastdesigner wilde zijn bij Simply Magnolia Challenge Blog.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig! Veel te zien 😀
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous details and design Elly.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zoals je deze challenge in hebt gevuld Elly, zo'n fleurige paraplu maakt wandelen in de regen een stuk gezelliger :). Tilda heb je mooi ingekleurd en de aankleding van je kaart vind ik top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Elly....mooie kleuren ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie kaart Elly.
    Mooi modelletje, gaaf papier en die paraplu is te leuk in combinatie met die lieve magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een superleuk kaartje leuke kleurtjes en wat een leuk idee met de grote paraplu
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart in een leuk model en mooie details erop verwerkt. Ook een leuk idee met de paraplu er bij. Mooi papier heb je gebruikt met de roosjes erop. Ik wil weer naar de Action.... Nog even geduld pff. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marlies.
      Ja de Action, wat zouden we dat allemaal weer willen, lekker snuffelen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  18. Ook hier heb je die leuke paraplu een mooie plek gegeven en zo mooi bewerkt. Ook het stempeltje is een schatje en mooi gekleurd. Ik zie de druppels hoor,erg mooi gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Elly. Heel mooi kleurwerk. Vind het knap hoe dit thema uitgewerkt hebt.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen