Volgers

woensdag 17 maart 2021

Hakuna Matata

 Goedemorgen,

Hakuna Matata - geen zorgen.

Als je deze tekst hoort dan ga ik gelijk altijd zingen, wat heeft de oudste dochter hier ook veel naar gekeken The Lion King en dit lied is daar zo bekend geworden.

Bij Craft Sensations hebben ze deze keer de challenge daarvan, en dat was wel even een dingetje voor in de mini journal.


Ik heb gekozen om weer in deze kleur te blijven met deze journal.


De hexagons komen uit een uitdrukboekje, de pijl is gestempeld en ik heb daar zelf de tekst bijgeschreven.


Geen zorgen - No worries en just go, dat is de goede instelling, maar dat is niet altijd even gemakkelijk.
Maar je moet het wel proberen, zo wordt alles wel een stuk leuker toch.


Wat pijltjes gedoodeld met hartjes aan de uiteindes.
Met een mask en distress inkt hartjes gezet op beide pagina's.



Vond dit meisje er ook wel heel lief bij.

Mijn mini journal komt zo wel lekker vol elke maand een opdracht erin.

Wens jullie een mooie dag vandaag: Hakuna Matata.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


23 opmerkingen:

  1. prachtige pagina's in je mini journal en zo leuk met de gedoodelde pijlen. Ook je hartjes vind ik erg leuk hierbij.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top Elly zo leuk met de pijltjes en het meisje/ grote tekst trok gelijk mijn aandacht. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad niet altijd makkelijk, maar wel heel goed, dan kom je wel verder vaak! Je pagina's zijn prachtig geworden. Mooie kleur tinten heb je weer gekozen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat meisje is zooooooo schattig!
    De kleine hartjes her en der maken het nog liever.
    Zo'n boekje met leuke pagina's, als het straks vol is zal je daar met veel plezier in terug bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ja zo'n leuke wens Elly en zo waar
    Richard en ik zijn 2 jaar geleden naar de film Lion Kings geweest....
    Mooi gemaakt dit boekje dat meisje vind ik zo leuk!
    Liefs Martha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Gaaf he wij ook ooit eens gezien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. wat een mooi journaal wat heb je er toch nog een hoop leuke details op gekregen leuke papiertjes heb je gebruikt en schattig stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie pagina's, wat heb je een schattig plaatje gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Elly. Mooi gedaan en wat een schattig meisje is het..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie pagina's in je ArtBook Elly, gaat het al weer een beetje beter??... ja niet kunnen/mogen freubelen is zeker voor jou geen haalbare kaart...Hopelijk ben je snel weer de oude...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Lief dat je erna vraagt, ik zal er eens een blogberichtje overmaken..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Ojaaaa die video is hier ook tot in den treuren bekeken,heeeerlijke herinnering. Je hebt een prachtige creatie gemaakt en wat een mooie kleuren ook. Verder ingevuld op z’n Elly’s dus schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gemaakt. Ik moet nog beginnen maar weer niet zo goed wat. Ik weet ook niet goed wat het betekend🙄
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Het betekent, Geen Zorgen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen