Volgers

donderdag 18 maart 2021

Lappenmand

 Goedemorgen,

ik zal even een update geven hoe het met me gaat.

Heb hele mooie kaarten en bloemen gehad


Deze bos kreeg ik van mijn DT maatjes Debby en Bianca, en dat terwijl ze beiden al een kaart hadden gestuurd die ik op maandagochtend pas mocht openmaken:




Met wat lekkers erin voor bij de thee, chocolade is altijd een troost toch.

S'middags kwam mijn beste vriendin langs en die had ook een blikje opgepimpt en die gevuld met dropjes en paaseitjes, ook erg lief.


Dus dit mag nu voortaan altijd met pasen wel op tafel komen staan.


Dag later ontving ik deze leuke post van Renate en iemand uit onze kennissenkring.


Deze mooie kaart kreeg ik van Dia, mijn oudste dochter zei er komt een kaart voor jouw bij mij aan, want iemand vroeg om jouw adres en die wilde ik niet zomaar geven.
Dus had ze het via haar bedrijf laten doen.
Ik stik nieuwsgierig natuurlijk, bracht mijn man na het klussen bij hun deze kaart mee naar ons.

Toch zo leuk dat je post ontvangt, je maakt altijd zelf vanalles en nu zonder dat je het weet ligt dit dan allemaal op je deurmat. Het zijn echt de kleine dingen die het doen waar je blij van wordt.

En dan nu wat foto's, ik vind ze afschuwelijk want ik haat het om mezelf te zien en nu helemaal omdat ik niet mijn haren fatsoenlijk kan doen..wil nog even niet met een fohn erop.


Deze foto is net genomen toen ik terug thuis kwam, ik ben nogal een erge zenuwpees wat betreft ziekenhuizen en spuiten..dus moest echt effe de boel laten bezinken, had mijn sjaal maar omgehouden lekker warm en hiermee kon ik dan tegen mijn wond duwen (wat ik het liefst ook net deed maar moest) om zwelling en bloeding tegen te gaan.

Arts zei, kun je lekker gaan Netflix kijken, ik zei oh nee ik ga lekker hobbyen, kaarten maken enzo.
Dat zou ik even maar niet gaan doen vertelde ze, dan ga je met je hoofd naar beneden zitten en dat is niet goed. Ik dacht shit...een dag niet gefreubeld is een dag niet geleefd hahaha.
Jee krijgen we nog afkick verschijnselen erbij ook nog.
Maar dat viel reuze mee moet ik zeggen, mijn dochters hadden een serie aangeraden en ik ga jullie zeggen ik kan er al niet mee stoppen.
Maar stilzitten is echt niks voor mij.
Gisteravond een beetje geprobeerd te freubelen dat ging wel, maar kreeg al snel hoofdpijn.

Mijn oog voelt vandaag ook dik aan, het zakt ook al naar beneden de zwelling, want nu kijk ik ertegenaan als ik dit allemaal typ.


Gistermiddag heb ik het drukverband eraf gehaald dat mocht, en ook dat is altijd een dingetje voor me.
Maar het ging goed dus deze foto is echt net daarna genomen, mn huid zat helemaal dubbel zoals ik zie. Ik vond het een hele opluchting toen die pleisters van mijn oog af was..de druk was ook weg maar toen voelde ik wel wat pijn weer, paracetamol en het ging weer.

Stiekem schrik je als je dan ziet hoe de wond is opengemaakt..ik dacht is met de wenkbrauw mee, maar is echt net andersom. Arts zei dat ze niet verwacht had op het eerste gezicht dat het nog zo groot zou zijn. Dus laten we hopen dat ze alles eruit heeft kunnen halen, maandagmiddag gaan de hechtingen eruit dus zal ik dan ook wel meer horen.


Deze foto is net genomen, haha zo zit ik dus altijd achter mijn laptop.
Oog is goed geel nu, ook rondom de wond. 
Gisteren met stemmen lachten we maar dat manlief iets te hardhandig is geweest.

Dus vandaag maar met de was bezig, nog even naar school er komt iemand voor de schoonmaakspullen, een nieuwe vertegenwoordiger...en ik had nog wat dingen, dus weten we zeker dat er goede materialen besteld worden (mijn stofzuigervoet is kapot) en via de telefoon weten ze niet wat we hebben. Ja hoe vaak ze niet iets sturen en dat is dan verkeerd, dus had ik voorgesteld laat ze maar eens langs komen dat werkt beter.
En probeer vanmiddag nog te freubelen en verder wat bloggen, want daar kruipt ook veel tijd in, haha vooral voor julie als jullie dit allemaal willen lezen.

Wens jullie allemaal een fijne dag,
en bedankt voor jullie lieve woorden.

Groetjes,

Elly
















35 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk verwend Elly, hartstikke fijn en verdiend!
    Toch een heftige gebeurtenis voor je en best heftige foto’s...
    Houd je haaks meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag fotomodel.....
    Je ziet met de 1e foto en de 2e foto dat het verband eraf is de deuk al minder worden, top zeg.
    Je bent verwend Elly, door ons ook natuurlijk maar dat is je gegund.
    Ps leuk de pot ook van je vriendin, ik vindt de stempel op de tag ook zo leuk.
    Nou beterschap ( ach we spreken elkaar elke dag wel ) maar beter te veel zeggen dan te weinig.
    Dikke kus Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca. Nou ja foto model grrrr.
      Stempel is een tag van dsp. Is zeker heel leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Ah Elly Wat vervelend voor je!
    Je bent wel erg verwend fijn!
    Toch maar even rustig aandoen en beterschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh, dat ziet er akelig uit, gelukkig al een stuk beter op de laatste foto. Fijn dat je zo verwend bent, wens je veel beterschap,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja gaat elke keer een stuk beter.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Je hebt het achter de rug Elly en het rekt en trekt nog wel bij, haha Als de kwaal maar weg is daar gaat het om! Je bent heerlijk verwend door je dinnen, veel beterschap hoor!
    xxGerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Zoist het ergste is achter de rug.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Beterschap en wat doet je het goed met zoveel belangstelling,een kaart een bloemetje of wat lekkers dat is toch geweldig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er best heftig uit Elly. maar hopelijk is alles goed weggehaald deze keer...En je heb prachtige kaartjes ontvangen van je DT maatjes..en ook hele mooie bloemen ...geniet daar maar lekker van en laat je maar lekker verwennen door het thuisfront...
    Beterschap meissie
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, gaat wel lukken hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Zooooo Elly....ze hebben je lelijk toegetakeld....maar straks zie je er vast niet veel meer van.
    Het belangrijkste is dat ze alles hebben kunnen wegnemen.Ga even genieten van de opgelegde rust....is zeker goed voor je!
    Ik wens je heel veel beterschap.
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diny. Idd gaat helemaal goed komen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Oopsss Elly , doe je even kalm aan voor je genezing ??
    Sterkte en veel beterschap gewenst met een dikke knuffel
    Van Epie XXxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel verhaal Ellie en als ik je adres had gehad kreeg je van mij ook een kaart.
    Wel voorzichtig blijven en niet je hoofd teveel naar beneden doen hoor. Het is even behelpen en afkicken, maar dan komt het vast weer helemaal goed.
    Ik wens je van harte beterschap Ellie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ellie,

    Goh wat fijn om eventjes van je te horen doe rustig aan en ik ben nu wel heel erg benieuwd welke serie e nu volgt op netflix haha want tijdens het knutselen heb ik meestal ook netflix aanstaan.
    Wat fijn dat je wat afleiding hebt ook door de lieve berichtjes kaarten en kadootjes dat doet toch goed he vooral omdat je zelf ook altijd zo attent bent .
    Zorg goed voor jezelf en beterschap
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cindy, ja hoor gaat goed komen.
      Jane the Virgin..en vind het nog leuk ook hahaa.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Sjee Elly, wel even schrikken toen ik de foto's zag. maar de laatste foto, daar lijkt het wel heel mooi te genezen, gelukkig.
    Je bent goed verwend en dat hoort ook zo natuurlijk. Grappig dat die arts dat zei over Netflix. Er zijn zulke leuke series! Maar ja, dat zeg ik ook altijd: een dag niet gefreubeld is een dag niet geleefd...dus ik snap je helemaal...kalm aan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik doe rustig aan en het gaat elke dag beter ziet er ook vandaag al veel beter uit.
      Heeft tijd nodig.
      Twijfelde of ik die foto's wel had moeten plaatsen, want in het begin ziet het er altijd erger uit dan het is...maar ja hoort er ook bij toch.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat leuk dat er zo aan je gedacht wordt. De foto's zien er heftig uit, maar als straks alles er af mag en de hechtingen er uit, zal het vast mooi worden. Veel sterkte nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Idd eerst ziet het er heftig uit en over een tijdje is het heel mooi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. wat ben je lekker verwend Elly helemaal super en ja je ziet op de foto's toch vooruit gang dus van harte beterschap en geniet van je serie.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin. Klopt en zolang je netjes luisterd van hoe en wat komt het wel goed.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Oh jow!!
    Dat ziet er niet uit als een kleine ingreep.
    Maar zo te zien geneest het ook alweer vlot, hoe fijn is dat?!
    Gelukkig kan je lekker Netflixen en een beetje freubelen, heerlijk toch, dan hoef je je niet te vervelen.
    Welke serie hebben je dochters aangeraden op Netflix? Ik heb het pas ontdekt, dat Flixen, en ben nu vooral op zoek naar Mini serie's of mooie films, want als ik eenmaal ga zitten kijken kan ik bijna niet meer stoppen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Dahpne. Het ziet er steeds minder heftig uit nu hoor, gelukkig.
      Als ik had geweten dat deze serie die ik volg geen mini serie is dan denk ik dat ik niet gekeken had, want hou daar niet zo van..want wat je zegt, je blijft dan maar zitten, want deze serie wil je steeds verder zien. Het is Jane the Virgin.
      Vind deze wel leuk, lekker soepsappig zoals ze zeggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Wat ben je verwend. Zo fijn.
    Best een ingreep is het geweest. Rustig en een beetje Nextflixen dan maar.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn hè als er zoveel mensen met je meeleven.
    Ze hebben je echt verwend! Sterkte er verder mee.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou zeg Elly.....zo zit je helemaal onder de regenboogkleuren.
    Laat je nog maar verder lekker verwennen.....dat mag toch wel.
    Heel veel BETERSCHAP toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen