Volgers

vrijdag 19 maart 2021

Welcome

Hoi hoi,

Welcome little one,

een kaartje voor een jongen en een meisje, bij 4 seasons challenge vragen ze om 2 babykaarten in dezelfde stijl te maken.


Heb gekozen om de wolk van Marianne Design PS8020 op te pimpen voor een jongen en een meisje.


Design papier is van Craft Sensations.


Schattige afbeelding van Syta van Gelderen.
Gemat op een doily van Joy!Crafts 6002/1384.
Klein vlindertje met de Olba tang geponst.
Langs de maan heb ik met witte Nuvo drops parels gemaakt.


Rolroosjes gemaakt van koffiefilters, deze roosjes zijn van Joy!Crafts 6002/0384 en Marianne Design LR0256. En daaronder blauwe sisal.
Onder de roosjes zitten veertjes deze is ook van Joy!Crafts 6002/0293.


Tekst is van de Action en de mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268. En met blauwe Nuvo drops pareltjes in het midden gezet.


En de rose op precies dezelfde wijze opgebouwd.



Zijn twee hele lieve kaarten geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




26 opmerkingen:

  1. Dit zijn leuke baby kaarten en de rol roosjes heb je leuk gemaakt met de koffiefilters.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk en creatief zijn de roosje gemaakt, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartje met de leuke wolk leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke babykaartjes, ik heb de plaatjes ook, je hebt me op een idee gebracht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ik had ze ook al een geruime tijd en met doorbladeren zag ik ze ineens.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Ze zijn schattig zeg!!
    Zo leuk bedacht, de woll ipv een "gewone" kaart.
    Ik maakte ook iets aparts voor deze challenge, komt waarschijnlijk morgen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Oh ben benieuwd wat jij hebt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtig Elly en ik moet eerlijk bekennen, als ik een baby kaart maak, maak ik ook altijd 2, wat een stomme tik is dat toch.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca. Nee hoor een goede tik.
      Deze was echt voor een challenge, maar misschien juist een goed idee van je, dat ik dat voortaan ook ga doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Schattige kaartjes Elly. Mooi gemaakt met het wolkje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn superlief Elly en ja je weet vast wat ik ga zeggen......iets met bloemetjes....je mag 3x raden...hihi.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik hoef niet te raden...hoop dat je me hierdoor blijft volgen hahahaaha.
      Dank je wel Wilma XX

      Verwijderen
    2. Nouuu niet alleen voor de bloemetjes hoor Elly, ik zie sowieso altijd heel graag wat voor een mooie dingen jij maakt!! Beetje jaloers ben ik daar wel op hoor....Fijne zaterdag xxx

      Verwijderen
  9. Twee hele mooie babykaartjes, leuk met de bloemetjes en de rolroosjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super lieve mooi kaarten!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve kaarten en prachtige bloemen, knap gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaartjes, heel gaaf met alle kleine details!
    Bedankt voor je deelname aan de challenges op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke baby kaarten. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen