Volgers

zondag 21 maart 2021

Dikke kus

Hoi hoi,

bij Mijn Schatkaart op fb hebben deze  maand de daimond fold card, een lief klein modelletje.

En ik had laatst leuke vel gekocht van Studio Light CN98 en daar staan zulke mooie en lieve afbeeldingen op dat ik besloot een sterkte kaart te maken.



Kijk nou hoe lief! Ik ben geen kattenmens maar deze is echt wel super.
Een strikje van touw onderin geplakt.


Design papier van Pion Design en de teksten zijn van Craft Emotions.
Links heb ik ook een stukje touw geplakt, vond dat mooi overeenkomen omdat rond het poezen afbeelding ook een randje van touw zit.



En het kaartje kun je mooi plat vouwen om te versturen.
Tijdens het inplannen van deze blog, was ik met mijn schoonzus aan de babbel en het ging met haar zus niet zo goed, dus deze kaart gaat (en is inmiddels) naar haar toe.
Ze heeft wel een dikke kus nodig, een kleine troost, maar hopend geeft deze attentie haar wat kracht.

Ik wens jullie een fijne dag toe,

lieve groetjes,

Elly

fb pagina:


 

33 opmerkingen:

  1. Hij is heel vertederend je kaart mooi gemaakt in dit model, de kaart is met liefde gemaakt en dat doet de ontvanger goed.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ze was er ontzettend blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Mooie kaart. Ik ben er ook mee bezig.
    Fijn dat ie goed ontvangen is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Hij is leuk qua versieren vond ik het wel moeilijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Ik ben een katten- en honden liefhebber dus ik vind dit een pracht kaart en wat een lief plaatje is dit.
    de diamond fold is ook heel leuk modelletje.
    Wat lief dat je de kaart naar je schoonzus hebt gestuurd.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Naar de zus van mijn schoonzus ;) helaas zitten ze beiden in hetzelfde traject.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Nou je hoeft geen kattenmens te zijn om te smelten bij dit plaatje...zo lief!
    Je maakte een prachtige uitvoering van dit leuke model,ik wil hem ook nog maken....Balen van de zus van je schoonzus....ik denk dat ze van deze kaart wel erg blij is geworden! Fijne zondag Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ze was er heel blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. wat een mooi kaartje wat een schattige poesjes leuke vorm kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk model, ook het plaatje is leuk en ik hou ook echt niet van katten.
    Fijn dat het kaartje zo gewaardeerd is, doet een mens goed dan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Ja heel vertederend, groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Heel mooi kaartje Elly....en ik houd net als Caroline ook niet van katten maar vind het plaatje zo schattig!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Elly!
    Mooi model en lief die plaatjes!
    Ben ook niet zo van de poezen, maar plaatjes zijn altijd leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met een schattige afbeelding. Ook een heel leuk model en het touw is een leuk details erop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je 'schatkaartje' geworden Elly. zo een schattige poesjes erop...Ik vind poesjes ook wel schattig.. daarom hebben wij er ook 2 ..maar die komen niet in huis.. Op een boerderij is zoveel plaats voor ze ..Ze hebben een mooie slaap krabpaal... en af en toe krijgen ze ook een aai over hun bol..
    Dit kaartje zal zeker ook voldoening geven bij de zus van je schoonzus...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja idd op een boerderij is het heerlijk voor de katten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Ik heb ook niet zoveel met poezen maar het is wel een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Elly, het is net of die poesjes echt in een mandje liggen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij hebben nog 2 katten, eerst hadden we er 4, zo fijn om katten in huis te hebben, ik vind het een schattig plaatje op een hele mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. 4 katten nog wel, maar dat is zoveel minder drukte dan 4 honden hahaha. Gezellig hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Hele mooie kaart en super leuk modelletje! Ziet er ingewikkeld uit, maar lijkt me leuk om te maken. Lief dat je hem. Aan je schoonzus hebt gegeven

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisanne. Nee hoor helemaal niet ingewikkeld.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Hoi wat een supermarktje en wat een leuk model.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super leuk kaartje Elly
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen