Volgers

maandag 22 maart 2021

Mi-au!

 Goedemorgen,

met het mooie design papier en leuke beterschaps stempels wat in mijn DT pakket zat heb ik deze beterschapskaart gemaakt.


Als basis de mal van Studio Light gebruikt met het mooie design papier van Craft&You Flower Romance.


Het zielige poesje wat in een mitella zit mooi omringd met de mini bloemetjes van Craft Emotions waar ik wel graag mee speel.


De prachtige Doily ook van Craft&You komt hier wel mooi bij uit.


Onderin Mi-au! gestempeld wat allemaal uit dezelfde stempelset komt van Craft Emotions.
De hartjes die ik erbij geplakt heb komen weer uit de doily.



En helemaal rondom heb ik overal pareldrop gemaakt, met de Nuvo drops kleur Raspberry Pink.


Het flapje sluit met een magneet.


Hoop dat je snel opknapt, in deze set zitten echt leuke teksten.


Om het papier nog net iets extra's te geven heb ik een mask van Jolanda de Ronde gepakt en deze met distress ink Victorian Velvet erop gezet.


Ook heb ik een maks van Studio Light gebruikt van JMA09 en deze met was paste erop gezet, colored metallic kleur Magenta.


En als je goed kijkt heb ik over nog een achtergrond tekst gestempeld deze is ook van Studio Light, en ook met dezelfde inkt Victorian Velvet, het mocht niet te veel opvallen.


En het zakje had ik dubbel uitgedraaid zodat ik er nog een kaartje in kan stoppen.



Prachtig papier toch? Wat vitamientjes voor jou.


Schattig potje vol met hartjes vitamientjes, heb deze wat ingekleurd met distress ink, Victorian Velvet en Peeled Paint.


Ik denk als je zo'n beterschaps kaartje in de bus krijgt dat je er wel van opvrolijkt.

Wens jullie een fijne dag vandaag,
alle materialen kunnen jullie vinden en nalezen  op het BLOG van Hobbyshop Veldmaat.

Groetjes, 

Elly DT Hobbyshop Veldmaat


fb pagina:


28 opmerkingen:

  1. Wat een mooi werkstuk is dit weer geworden. Zo tof dat je zelfs dessinpapier nog extra bewerkt met stencils en stempels, heel mooi! Je zult zoiets maar in je brievenbus vinden, daar word je zeker vrolijk van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi creatie Elly!
    Inderdaad als je deze ontvangt zul je spontaan opknappen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat heb ik genoten, vergroot heb ik gekeken naar de beterschapskaartje en wat is hij leuk zo vee schattige details zijn er te zien. Hij is top Elly, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat een mooi beterschapskaartje is dit weer Elly...een super leuke vorm en al die kleine bloemetjes en lief pozenplaatje zijn geweldig leuk...en jij hebt wel een vaste hand om die pareltjes zo gelijkmatig rondom erop te maken....een PRACHTIG geheel!!!..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie beterschapskaart, heel leuk met de zielige poes en de leuke stempels,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad als je deze beterschapkaart krijgt fleur je helemaal op, wat een plaatje!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en mooi design papier!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje voor een niet zo leuke gebeurtenis, maar het zal zeker opvrolijken.
    Tof gemaakt Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful get well card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Elly.....heel mooi papier heb je gebruikt....het is weer een mooi geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Elly, wat heb je dit weer geweldig gemaakt! Al de details zijn ontzettend mooi. Ik zit altijd vol bewondering naar je creaties te kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie creatie zo leuk het is net een achterzak van een broek leuk dat klepje erop, wat zijn er weer leuke details te zien hier moet je wel van opknappen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kan er wat van Elly het is een bjoetie, bomvol mooie details, tekststempels, bloemetjes en drops...een super mooi beterschapskaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht dat ik hier al had gereageerd, maar waarschijnlijk op mijn tablet en dan valt een reactie wel eens weg.
    In elke geval is dit een super mooie beterschapskaart en er zijn weer leuke details te bewonderen. Ook je mask op de achtergrond vind ik super!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Heel herkenbaar wat je zegt, ik heb dat de laatste tijd ook vaker, reageer ik en dan staat het er niet bij of ik kan een tijdje niks plaatsen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Dit is echt weer een Elly-creatie, zoveel moois te zien, wat een schattig stempeltje met de pechvogel in een mitella....ik zie weer bloemetjessssss,prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen