Volgers

woensdag 24 maart 2021

Let's meet for...

 Goedemorgen,

een koffiekaart vandaag en nogal een vrolijke (een niet Elly kaart).

Deze is voor de challenge die loopt bij 2 sisters on the blog.


Dsp is van Craft Sensations, en de mal van Decotime.


Tekst is van Ali. En de label van Marianne Design.
Het lepeltje heb ik een heleboel keer uitgeknipt zodat het wat dikker bovenop de kaart kwam te liggen.


Wat koffiebonen opgeplakt en nee GerJanne, dit was geen echte koffieboon hahaha, gelukkig bleek ik zelf een stempeltje hiervan te hebben, maar anders had ik het denk echt wel geprobeerd.
Waar de koffiebonen geplakt zijn zat een roze zuurtje, dus mooi weggewerkt zo.


En ook deze tekst is van Ali.


Op de label ook her en der wat koffiebonen gestempeld.

En afgelopen weekend kreeg ik deze kaarten nog op mijn deurmat en een zwaar pakket, daar zat een bonk van een chocolade in hmmmmm, deze van Hobbyshop Veldmaat gekregen zo lief.
Bedankt, DT Veldmaat, Cindy, Diny en een kennis uit onze wijk voor de mooie kaarten.


En deze kaart van Martha viel gisteren in de brievenbus, heel mooi Martha en dank je wel.




Afgelopen maandag zijn mijn hechtingen eruit gegaan, en toen kreeg ik ook te horen dat alles "schoon" is, nou je mag wel weten dat ik superblij was. 
Zo jammer dat je met dit soort momenten dan alleen bent... en met naar de auto lopen toen schoot ik toch wel even vol.
Er wilde echt wel iemand met me mee rijden, maar dan zitten ze maar in die auto te wachten dus ik had ook echt gezegd ik rijd gewoon alleen. Maar goed nu streep eronder en we kunnen weer een jaar vooruit. En met jullie erbij maakt het allemaal nog een stuk leuker.



Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:



33 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt en super fijn zoveel mooie post! Geeft niks, het is niet niks hoor, is echt niet leuk alleen naar de afspraken te moeten. Sterkte met herstel van de wond, hopelijk blijft het goed gaan

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisanne. De jouwe vandaag ontvangen, zal die vrijdag laten zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Schitterende koffie kaart met zoveel leuke details. Mooi kaartjes allemaal kleine opstekertjes. Zo fijn om te horen dat het schoon is, fijne dag de zon schijnt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt niet fijn als je dan alleen naar de arts moet voor de uitslag, maar gelukkig was het positief nieuws.
    Je maakte een mooie koffiekaart, leuke kleuren ook,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie koffie kaart leuke details en vorm lekker zo'n blok chocola geniet ervan
    fijn dat het goede nieuws
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow van harte Elly, kan me heel goed voorstellen dat je best bezorgd was, maar fijn dit goede nieuws!
    Fijn dat je nog meervpost hebt gekregen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, suf, nu vergeet ik te reageren op je prachtige koffiekaart, met schitterende tekst!

      Verwijderen
    2. Hahaha, dank je wel Martha XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een goed bericht ,Gefeliciteerd naar zo'n afspraak ga je met lood in je schoenen maar gelukkig een goede uitslag.
    Je koffie kaart is heel leuk met die vrolijke kleurtjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart en super gave kaarten binnen gekregen en jaaaaaaaaaaaaaaaaa een reep chocolade is nooit weg Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit soort kaarten is fijn om te maken Elly en ik vind het een super mooie koffie kaart! Verschrikkelijk om niet te kunnen delen met zo'n spannende uitslag! Gelukkig was het een traan van blijdschap, van harte gefeliciteerd Elly en nu een zware last minder, je bent er toch iedere dag mee bezig!
    Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze kaart erg leuk door jou gemaakt Elly, was vast snel klaar voor jouw doen denk ik?
    Wat een geweldige uitslag he Elly, ik las het op Facebook en wat zo blij voor je!! Fijne avond Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja best snel, maar toch veel nadenken hoe of wat met deze kaart..het heeft ook nog een dag gelegen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Een geweldig mooie kaart en leuk idee om het lepeltje een aantal keer uit te stansen!
    Logisch dat je vol schiet en ik ben blij voor je dat alles weg is gehaald!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst gefeliciteerd Elly met de goede uitslag al is het wel heel naar om op zo'n moment alleen te moeten zijn.
    De kaart is heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens goed nieuws Elly GEFELICITEERD!!!, heel begrijpelijk dat je daar emotioneel van wordt...Je koffiekaartje is weer fantastisch mooi.. Superleuk designpapier ervoor gebruikt en prachtig bijpassende details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met het goede nieuws.!!
    Leuk koffie kaartje en tekst.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie, dit bericht had ik gemist!!
    Gefeliciteerd, wat een ontzettend goed nieuws.
    Zo balen dat je dan alleen bent.
    Ik laat mensen die een uitslag krijgen altijd doorlopen met z'n 2tjes, het is bijna onmenselijk om dat alleen te moeten verwerken. (Af en toe zit ik in de tent bij de ingang van het zkh wat ik werk. Om mensen erop te wijzen dat ze alleen maar hun afspraak moeten gaan)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja ik kreeg nu alleen maar te horen of er echt alles uit was...dus dacht ik dit kan ik wel alleen aan...en zelf dacht ik ook..met wat ik heb daar moet je wel alleen heen..er zijn ergere dingen.
      Maar dit is weer voorbij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat leuk om eens een heel andere kaart te zien.
    Heel mooi Elly. En wat dat je goed nieuws kreeg.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersonthbelog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart voor onze challenge en goed opgelost met de koffieboontje! Heel fijn dat je zo goed nieuws kreeg hoor!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen