Volgers

woensdag 31 maart 2021

Zeiltrip

 Goedemorgen,

een paar pagina's voor in mijn art journal en deze is gevuld met mijn zeiltrip van septemer 2019 met mijn oudste dochter in Griekenland.


Wie mijn kent weet dat ik nog nooit zomaar een bootje in stap om te varen, en dan nu gaan zeilen door Griekenland...daar moest ik echt wel even over nadenken.
Maar wist ook deze kans komt misschien nooit meer...(idd nu gooit corona voor iedereen alles door de war) en wat was het een ervaring zeg.
We waren geland in Athene, en Shannon en ik zouden Akropolis gaan bezoeken ik kreeg daar echt kippevel zeg, wat mooi was dat, dat gaf echt een indruk op me.



Cocktail zijn we gaan drinken bij cocktailbar 360. Gaf ook mooi zicht op het Akropolis.
We moesten daar ook geweest zijn als we ergens iets zouden gaan drinken.





Haha je ziet het fotootje bijna niet, maar die loopbrug vanuit onze zeilboot, dat vond ik ook al zo eng..maar ook daar moesten we vaak genoeg overheen. Lag er natuurlijk aan hoe je zeilboot aangemeerd was.
Het kon ook dat we via een rubberbootje naar het eiland moesten, en stiekem hoopte ik dat dat helemaal niet hoefden. Hun lachten al en wilden het expres gaan doen, maar is niet voorgekomen.
Ik kan gewoon zwemmen hoor, maar ik heb het er gewoon allemaal niet op.


En dit was ook zeer indrukwekkend, door het kanaal van Korinthe, echt wauw.
Net zoals het water constant, dat was ook te mooi.



Onze vliegticket.



De boot mochten we ook even zelf besturen, maar joh dat valt echt wel tegen. Heb het stuur ook snel terug gegeven.
En een treinticket, toen kwamen we met de trein nu over het kanaal van Korinthe, ook dat was leuk te zien, het was echt een hele ervaring, ben zo blij dat ik het gedaan heb en geniet nog steeds van deze foto's. Heb er helaas nog geen foto album van gemaakt, dus toen maar wat op de selphi printer uitgeprint en deze pagina's gemaakt.
Want met het opruimen kwam ik wat bonnetjes tegen en daardoor kreeg ik zin deze pagina's even te doen.



Wat we helaas niet gezien hebben waren dolfijnen, hun zagen ze altijd als ze gingen zeilen, dus Shannon en ik hoopten er zo op, wat denk je zijn we thuis, krijgen we een filmpje toegestuurd met een hele school dolfijnen die met hun meezwommen.

Ik ben totaal niet avontuurlijk aangelegd, maar dit was echt top en dat zo voor mijn verjaardag, de vliegreis had ik van mijn dochter gehad.
De zeilboot was van haar compagnon, dus we zaten met zijn vieren op de boot, hij met zijn vrouw en wij tweetjes, dus daarom had ik deze kans.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:


23 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit mooi Elly, het was echt een mooie reis ik geniet nu ik je art journal bekijk, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elly dit is wel een super mooie vakantie geweest en wat een belevenis.
    Je hebt prachtige pagina's gemaakt en waar je nog heel lang van deze vakantie kunt genieten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Elly, wat een avontuur, samen met je dochter
    Een hele mooie ervaring en herinnering
    Prachtig verbeeld in een art journal heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan en wat heb je het leuk gehad. Heerlijk om op die mooie reis terug te kijken. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie pagina's vol herinneringen
    fijn om op terug te kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke herinnering Elly en je hebt het zo mooi verwerkt op je pagina's!
    Prachtig geheel waar je nog lang van zult nagenieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie reis was dat, leuk om het zo te verwerken al die heerlijk zonnige blauwe pagina's....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina's van een heerlijke reis, ik kan me de foto's nog herinneren van FB,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DAnk je wel Ans, ja klopt en fimpjes ook nog denk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een gave herinnering heb je zo gemaakt Elly. Gelukkig kun je nog genieten als je er aan terugdenkt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wees blij dat je het gedaan hebt. Je bent weer een ervaring rijker en een hele boel mooie foto's waar je een super album mee gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoer vrouwtje jij Elly! Ontzettend mooi aandenken heb je hier gemaakt,knap werk xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, nou ja stoer...echt niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Leuk zo'n herinnering. Ik ben er ook geweest. Mooi om te zien.indrukwekkend als je weet hoe de mensen toen leefden.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Ja ik kreeg echt kippevel daar, zo indrukwekkend was het.
      groetjes Elly

      Verwijderen