Volgers

vrijdag 2 april 2021

Happy Easter

Hoi hoi,

Pasen in zicht en ik had nog hele leuke magnolia afdrukjes liggen, paashaasjes, dacht zal die eens inkleuren, en daarna ging deze creatie vrij snel en werd het geen kaart meer maar een soort boekje.


Heb die laten sluiten met een elastisch koord.
Het mooie design papier is van Reprint - Easter, heb dit in een roze en een blauwe variant gemaakt, voor mijn DT maatjes.



Schattig dit labeltje he, achter het labeltje zit een krulmal deze komt uit een plannerset van Studio Light SL381.



Dit paashaasje was er niet in een blauwe uitvoering, dus toen maar kleurpotloden gepakt en ze de roze gedeeltes blauw gekleurd.



Dit labeltje is van de Action.
De pagina is uitgedraaid met een stans van Studio Light SL167.


Created with care een stempel van Ali.



Dit is van Craft Emotions 130501/2207.



Leuke hart ook van Studio Light FWL351.


De leuke magnolia afdrukje, ingekleurd met mijn brushmarkers, en een achtergrond stempeltje van Studio Light SL341 her en der gestempeld.



Paashaasje en eitje van Marianne Design LR0590.
Paasei van Craft Emotions 115633/0821.
Tekst ook van CE 115633/0021.


Netje van Marianne Design CR1533.








Tekst van de Action en de stans van Ali, was een borderrand, maar deze tekst paste hier precies mooi in.


En als laatst bij allebei een label, die ook in het design papier zit.
Ik kon bijna niet meer stoppen, maar dacht moet wel hahaha, want anders gaat het heel zwaar worden om hem op te sturen, en van Pasen heb ik eigenlijk heel weinig.

Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

32 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer mooi Elly. Ik raak niet uitgekeken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je was goed op dreef Elly ik vind beide versies schitterend!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi boekje zo leuk hoe het toch steeds weer verzint weer leuk details heb je gebruikt zie steeds wat nieuws
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze beide leuk!!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en hij staat prachtig op mijn kast.
    Ik ben er heel blij mee.
    Dank je wel lieve Elly
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, heel graag gedaan XX
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtig gemaakt Elly
    Jij bent erg goed in het maken boekjes en de kleuren zijn zo leuk bij elkaar, mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Elly,het papier is ook zo mooi !

    Groetjes en fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige paascreaties, leuk om een roze en een blauwe versie te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige boekjes. Ik snap niet hoe je dat allemaal doet? Ben je zo snel? Ik zou met 1 zo'n boekje dagen bezig zijn! Zo knap van je. En als het lukt is het vast en zeker lastig te stoppen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Heb hem niet in 1 dagje klaar, dat klopt..zoiets groeit ook. Maar soms gaat het ineens zo lekker dat ik doorga en dan is hij zo af in 2 daagjes. (geen hele dagen hoor, middagje en savonds een uurtje)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wauw Elly, dit ziet er allemaal weer geweldig mooi uit!
    Fijn paasweekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow........wat GAAF gedaan Elly!
    Ik weet niet waar ik eerst moet kijken.....schitterend!
    De kleuren zijn ook heel mooi zo samen.
    Jullie ook hele fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doet er weer leuk dat uit. Veel te zien.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge wat maak jij toch veel en allemaal van die prachtige maar bewerkelijke dingen, waar haal je de tijd toch vandaan? Deze boekjes/kaartjes zijn ook al weer zo mooi. Prachtig uitgevoerd.

    Fijne paasdagen!
    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank. Nou die tijd zoek ik nog steeds bij de hobbywinkels hahaah.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Geweldig wat een pracht creatie heb je weer gemaakt en weer veel leuke details te bewonderen.
    Je krul mal begreep ik eerst niet maar heb het gevonden en is ook erg leuk!!Prachtig dit papier.
    Fijne Pasen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi. Heel leek gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is deze paascreatie Elly....weer onwijs leuk gemaakt met een allerliefst ingekleurd Stempeltje erin...maar er zijn nog zoveel meer schitterende details op te zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen