Volgers

zondag 25 april 2021

Dikke kus...hoera

Goedemorgen,

heb de honingpot weer eens tevoorschijn gehaald en er een verjaarskaart mee gemaakt.


En de kleuren die ik gebruikt heb komen van deze inspiratiefoto bij Simply Magnolia blog.
De honingpot is van Dutch Doobadoo 470.713.771.





Mijn magnolia heb ik ingekleurd met mijn zigmarkers.
Het blijft nog steeds wennen maar wel leuk om te doen.


Deze bloemen is van de mal van Studio Light SL387, en extra veel bloementjes erbij, daar hou ik wel van. Ik ben weg van deze mal, dus die ga je binnenkort al veel meer zien bij mij.
In het hartje van de bloem heb ik een bloemetje gestanst met de Obla tang en daarop een druppel met de Nuvo drops.


Design papier is van de Action, het groene zijn kleine blokjes en het geel van een grote blok.
Takje is van Craft Emotions 115633/0229.


En nee dit mini strikje heb ik niet zelf gemaakt, kwam die moet lint zoeken ineens tegen en paste hier wel heel mooi bij.


Negatief is van Studio Light JMA14, en daarop gestempeld, Dikke kus en Hoera, deze zijn van Craft Emotions 130501/1830, met Versasfine gestempeld kleur Spanish Moss.
Mini envelopje van Hobbyshop Veldmaat met daarin in klein kaartje en daarop Fijne dag gestempeld.


En onderin nog wat extra bloemetjes.

Wens jullie een mooie dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de honingpot en deze magnolia stempel. Prachtig die kleine bloementjes die je met de tang gemaakt hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi.
    Wat een leuke honing pot🥰
    De kleuren van het dp vind ik prachtig en al die bloemetjes met het leuke Magnolia meisje ertussen, Héél Héél leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke honingpot leuk dp papier heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart de kleurtjes het leuke stempeltje alle details toppie, fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige mooie kaart en alles past bij elkaar!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk geheel Elly
    Zo lief ingekleurd dat stempeltje en al het dp past er zo mooi bij, kortom een prachtige creatie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,
    wat een supermooie kaart in deze kleuren. Heb je prachtig gedaan met al de details. Veel te zien en toch niet te druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie heb je gemaakt met de honingpot en de lieve Magnolia, heel mooi aangekleed met alle bloemetjes
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen