Volgers

vrijdag 23 april 2021

Hello you

Goedemorgen,

hier is mijn mini journal van 10x10 weer, de challenge voor deze maand bij Craft Sensations is Spring.

En ik heb deze uitvoering gemaakt:



Vlinders in dezelfde kleurtjes gestempeld, heb hiervoor Versamagic gebruikt.

De groene hartjes kreeg ik niet duidelijk op de foto, te klein en te blinkend denk, ze staan daar rechts onderin.


Deze foto heb ik gemaakt bij de magnolia boom die voor onze kerk staat, elk jaar zo mooi.
En die past hier perfect bij ook qua kleur.
Handig dan je selphi printer.




Aan lente dan denken we, zingende vogeltjes, narcissen overal aan de kant van de weg, tulpjes in huis en ga zo maar door.

En voorwaarde is gebruik zoveel mogelijk CS materiaal, nou en die zit er hier ook allemaal op.
De challenge van vorige maand had ik trouwens gewonnen, en dit had ik toen gekregen:


Leuk voor mijn pagina's die nog komen gaan.





Groetjes,

Elly

fb pagina:


23 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt Elly, leuke details zie ik overal. En at een mooi pakket heb je gewonnen je kunt vooruit, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk mini album is dit en wat een pracht pakket heb je gewonnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat leuk geworden, zoveel mooie details,
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk journaal is het geworden ik verbaas me erover hoeveel leuke details die je op zo'n klein kaartje krijgt zonder dat het druk word
    helemaal super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gedaan Elly en een gaaf pakket gewonnen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boekje Elly
    Mooi gemaakt prachtige details!
    En leuk zo'n gewonnen prijs, daar weet jij wel raad mee!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gemaakt. En de prijs is super!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow what an awesome idea.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een duidelijke foto's weer.
    Zo'n mooie creatie.
    Wat maak jij je creaties toch altijd 100% af, er ontbreekt niks en het is altijd weer een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super GAAF gedaan Elly....en wat heb je een leuke prijs gewonnen....daar maak je vast weer mooie kaartjes of andere creaties mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk Elly. Wat een gaaf pakket heb je ook gewonnen.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig pakket heb je gewonnen, ook je pagina's zijn weer mooi geworden. Ik moest even lachen om het woord blinkend, een echt Brabants woord.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen