Volgers

woensdag 7 april 2021

Een jaar erbij...

 Goedemorgen,

heb twee kleine mannenkaartjes en dit gemaakt naar aanleiding van het foto patroon van Els v Ham op fb bij Vintage & More.

Het kaartje is weer zo klein dat ik toch moeilijk vond om ze op te pimpen en vooral voor mannen,  1 kaartje laat ik meedoen bij Mijn Hobbyhonk daar vragen ze kralen of knopen op je kaart.


En ik heb gekozen voor kraaltjes.
Design papier is van de Action uit de kleine blokjes en de afbeeldingen zijn van Gerda's Hobbyshop.


Leuke borderrand is van Joy!Crafts.



Ook de tekst: een jaar erbij is van Joy!Crafts.




En deze heb ik met nuvo drops zogenaamd vastgezet ipv  met kralen.


Ze kunnen weer bij de voorraad.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


25 opmerkingen:

  1. Ik vind dit super gave mannen kaarten. De snorren en de hoed en de auto zijn zo passend voor een mannenkaart.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow klein maar geweldige kaartjes Elly, wat heb je dit leuk gedaan fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cirkel is dat!
    Is dat een stans of heb je het zelf gedaan??
    Echt een blikvanger zo midden op de kaart.
    Mannen kaarten zijn altijd lastig, maar deze zijn super leuk!! Goed om er meteen 2 te maken, als het idee er is moet je er ook gebruik van maken, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Een cirkel getekent met een mal, daarna in vieren gedeeld en toen weer door de helft.
      Wist ook eerst niet dat het zo handig kon op deze manier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel leuk deze mannenkaartjes, Elly
    Dat gat komt zo mooi over, echt stoer en die snorrenrand vind ik zo grappig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke mannenkaarten Elly, die borderrand vind ik geweldig, echt een blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful masculine card designs.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf, deze mannenkaartjes. ZO leuk die stans. Ik heb hem ook en ik zou hem toch vaker moeten gebruiken. Zeker als ik nu deze kaartjes van jou zie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, leuk hoe anderen tegen deze kaartjes aankijken...terwijl ik ze juist niks vond.
      Dus toch nog maar eens een keer meer maken.
      Nee het is geen stans. Els Ham had uitgelegd op fb hoe je deze maakt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Het zijn hele stoere Mannenkaarten geworden Elly xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje, leuk hoe de hoed er zo in het midden te zien is en wat een leuke randstans heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf zoals je de knoopjes verwerkt hebt op je kaart Elly!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaartjes Elly!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen