Volgers

zaterdag 10 april 2021

Reminder label

Hoi hoi,

hebben jullie ook zin om mee te doen bij de challenge van Hobbyshop Veldmaat waar je je tag bewerkt met masks?

Dit is mijn inspiratie label voor jullie geworden.


Labeltje is van Studio Ligth SL275.


Heb aquarel papier van Craft Emotions 200grams genomen 001268/3321.
Deze is echt overal geschikt voor, zowel werken met inkt of met brushmarkers.
Ik heb de kleuren Distress inkt Peeled Paint, Victorian Velvet en Aged Mahogany genomen.
Ook Oxide inkt heb ik gebruikt dezelfde kleuren roze als hier net beschreven.


Verschillende masks van Studio Light SL28, JMA04 en van Dutch Doobadoo, de mandala 470.715.624.


Bloemetjes zijn an Craft Emotions 115633/0510.
Takje ook van CE 115633/0229.

Het opvallende roze is wax paste van CE Metallic kleur Magenta.
Hier en daar nog een witte gelpen wat accentjes gezet.

En zo ben ik weer lekker bezig geweest met wat masks.
Je kunt je creatie op het BLOG plaatsen of op FB in het juiste album.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

 fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Wow hij is prachtig Ellen mooie kleuren en details, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart , heb hem even uitvergroot om het beter te bekijken.
    Mijn handen beginnen te jeuken , wie weet zie je nog wel iets verschijnen op mijn blog.
    Fijn weekend .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      Oh dan heb ik het goed gedaan als je handen gaan jeuken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. GE-WEL-DIG Elly.....wat heb je dat label MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel mooi gedaan Elly.
    Prachtig label heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer wat moois van gemaakt! Knap zoals je altijd alles weet te combineren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tag met inktjes en de leuke bloemetjes, de kleuren zijn super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful tag design and colors.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi label kaart en mooi dat roze met wax.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie label is het. Deze kleuren vind ik altijd zo sprekend op een kaart/tag. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een Elly tag en daarmee bedoel ik dat hij weer prachtig is, mooie kleuren combinatie en helemaal af.
    Vind het zo leuk hoe wij allemaal onze eigen stijl hebben.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige tag gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je weer erg gaaf gemaakt Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen