Volgers

zondag 18 april 2021

Lollipop

Goedemorgen,

Deze lollipop idee heb ik van Mijn Schatkaart, daar loopt deze challenge, en mijn broer vroeg me vorige week iets te maken voor zijn vrouw. Want hij wilde haar een heel mooi kado geven, wat ik ook moest regelen want anders zou ze erachter komen.

Hij wilde haar een vaart in een luchtballon schenken, hun maken een heftige tijd mee, zelf heeft mijn broer hoogtevrees en hun zoon gaat nu met zn  moeder mee. Maar anders wilde mijn man nog wel een keer zo'n vaart doen, heel rustgevend is dat zei hij, zodat ze zowieso niet alleen met vreemden dit hoefde te ervaren. Afgelopen maandag heeft hij het kado gedaan. 


Heb een mal van Studio Light hexagon nr 389 als basis genomen voor mijn magnolia op te kleuren.
Deze is heel mooi met de harten aan de zijkant.


Heb deze afdrukje ook ingekleurd met mijn zigmarkers, en als ik hem hier zo zie, ben ik toch wel erg tevreden. En hoe toepasselijk dat ze ook een ballon in dr handen heeft en in een hartvorm.
Deze heb ik echt met zoveel liefde ingekleurd.
Achtergrond is met distress inkt gedaan, Victorian Velvet, Picked Raspberry en Iced Spruce, en heel lichtelijk een tekst achtergrond stempeltje van de Action her en der gestempeld.


De rand is met een randpons van Vaessen gedaan.
Achter de hexagon heb ik wat gaasjes geplakt.
Design papier is van de Action.


Ik had haar de afbeelding al laten zien, want ik weet dat ze deze poppetjes zoals ze dat altijd zegt heel mooi vind, en ze was gelijk verliefd. Ik dacht je moest eens weten.
Hoe meer ik ernaar kijk hoe meer ik verliefd wordt op deze afbeelding en creatie.

Ik heb de tickets in een doosje gedaan en deze ingepakt, en daarboven op de lollipop gelegd en toen weer doorschijnende folie eroverheen.


Ze was er superblij mee en idd ze had er zakdoeken bij nodig.
En ook haar uitslag was supergoed zodat ik ook zakdoeken nodig had,  want er waren geen activiteiten meer te zien, dus de chemo heeft de kanker verslagen. En voor nu elke 3 weken immuuntherapie, en rustig gaat/kan ze haar leven weer gaan oppakken, dus vandaar dat deze magnolia inkleuren een diepere betekenis voor me had.

En dan hier mijn metamorfose, niet schrikken hahaha.
Met dat langere haar deed ik de laatste weken al niet meer föhnen ik werd het ineens zo beu, dus toen het eraf was voelde ik me gelijk stukken prettiger.




En vanmiddag ga ik gezellig met mijn zus fietsen, er is F1 op de tv en dat vinden we toch niks aan en ondernemen wij samen ook weer eens iets.
Heel verhaal vandaag... 

Ik wens jullie een fijne zondag toe,

groetjes Elly

fb pagina:




37 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie met deze mooie stans Elly! En een leuke Tilda met het hart en ze is heel mooi ingekleurd.
    Dat korte haar staat je erg leuk. Lekker pittig!
    Fijne zondag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Jij ook een fijne zondag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Deze creatie maken is die een soort therapie geweest voor jou😉.
    Mooi gemaakt hoor, je kan zien dat er veel liefde in verwerkt is.
    Wat een mooi en bijzonder kado kreeg ze erbij!
    En dan je haar😳, wauw wat een verandering!! Staat je heel goed, dat korte model.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja ik heb het altijd heel lang kort gehad, door de corona liet ik het groeien en dat ging ook wel tot de laatste weken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat mooi zo’n lollipop, maar je metamorfose vind ik nog mooier Elly.
    Jee je lijkt zo 10 jaar jonger. 👍
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, wat lief...ja heb echt voor schandaal gelopen als ik zo terug kijk.
      Dit zeggen er nu meer, dus mag wel blij zijn met dit compliment...enne ik haat selfies.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig gedaan. Ze zal daarmee en met haar also wel heel blij zijn.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed nieuws voor jullie allemaal, Elly!
    En wat een pracht van een creatie heb je voor haar gemaakt!
    Zoo hee dat is echt een verandering nu je haar zo lekker kort is, het staat je leuk en fris!
    Fijne fietstocht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie mooie kleuren en de stempel is zo mooi idd om verliefd op te worden Elly. En wat een goed nieuws voor iedereen. Fijne zondag veel plezier met het fietsen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie. Jullie zijn vast blij met het goede nieuws.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie lollipop met de schattige magnolia erop, fijn dat ze zulk goed nieuws hebben gehad
    lekker he naar de kapper ben ook 3 weken geleden geweest knap je helemaal weer van op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen.
      Ja 5 wkn geleden was ze er ook al, en toen ging er zeer weinig af, maar dit was maar 2 weken leuk en toen was het niks meer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Mooi is je lollipop en de betekenis er achter is natuurlijk nog veel mooier!
    Een geweldig cadeau zo'n ballonvaart. Vele jaren geleden heb ik er ook eens eentje gemaakt toen als verslaggever van een digitale krant, ik vond het een hele belevenis.
    En wat een fijn nieuws van je zus, geniet lekker van jullie gezamenlijke fietstocht!
    Je haar zit superleuk, lekker pittig, staat je goed!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank. Ja heb het zelf ook eens ervaren is zeer rustgevend.
      Fietstocht was geslaagd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Je lollipop is beeldig voor de jarige schoonzus en geweldig zo'n uitslag!!! Heerlijk toch weer zo'n kort kapsel staat je super!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lollipop heb je gemaakt voor je schoonzus en wat fijn dat ze een goede uitslag kreeg.
    Het korte haar staat je heel erg leuk!
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie lollipop gemaakt voor je schoonzus en Tilda met ballon is inderdaad mooi ingekleurd. Fijn dat de uitslag goed was en leuk dat ze straks van haar mooie cadeau mag genieten. Je korte koppie ziet er top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooi verhaal. En wat fijn dat ze zulke goede uitslagen kreeg. Kan me voorstelen dat je zakdoeken nodig had. ik ken haar niet en zit hier al met kippenvel!
    Je lollipop is echt prachtig en wat leuk dat je haar het Magnoliaatje al had laten zien. Dan weet je zeker dat ze het mooi gaat vinden.
    En je har ziet er echt geweldig uit. Ik heb gene hoofd voor een korte coupe, anders zou ik het wel weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie lollipop heb je gemaakt. En leuk je korte koppie, staat je goed.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat mooi gemaakt!! Je metamorfose is ook erg geslaagd, staat je goed. Net de race gezien. Neem het altijd op. ‘s middags moet ik slapen. Vind het geweldig om te zien, was ook een erg spannende race. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie creatie en wat een prachtige bestemming kreeg deze,zelfs ik krijg nu traantjes in m’n ogen want ik voel dat jij die ook had tijdens het maken........
    Ja ik zag de foto’s en moet zeggen dat de korte coupe fantastisch staat,veeeeel mooier dan het lange haar Elly.
    Lekker dat jullie gefietst hebben, ik heb heerlijk van de spannende race genoten! Welterusten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow wat een schitterende lollipop creatie is dit voor je schoonzusje Elly, heel begrijpelijk is dat zoiets emotioneel is,,,zo fijn voor haar dat de uitslag zo goed is ...en je heb het lieve Tilddaatje prachtig ingekleurd....
    Wij hebben gisteren ook een heerlijke fietstocht gemaakt...een retourtje Etten Leur..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oohh en je korte koppie staat je heel leuk...
      XXXRosina

      Verwijderen
    2. Dank je wel Rosina. Mijn zus woont in Etten dus we zijn elkaar tegemoet gefietst en toen via St Willebrod, Sprundel, naar Schijf en zo verder gedwaald en terug via Ruchpen. Heb stukken in Schijf gezien waar ik nog nooit geweest was zo achteraf.
      En bij het Ossekopje en ijsje gekocht.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  18. mooie lollipop kaart en dat kortere staat je veel mooier.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO LOAN SERVICE. Wij bieden zowel langlopende als kortlopende leningen. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 2% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicokapitaal, zakelijke leningen, bedrijfsleningen, educatieve leningen, hypotheekleningen en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en ongecompliceerd. Onze lening varieert van $ 3.000,00 tot $ 25.000.000,00. Aanvullende informatie: we zijn hard op weg om de particuliere, discrete en servicegerichte keuze voor algemene leningen te worden. Wij zijn het bedrijf waar u terecht kunt als traditionele financieringsbronnen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met onderstaande gegevens per e-mail: robertokennety@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Robert Loan Credit
    Bedrijf e-mail: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +1(313)636-6776

    Opmerking: we verwelkomen alleen serieuze mensen omdat we legitiem zijn en bereid zijn om leningen te financieren voor echte mensen en serieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo allemaal, ik heb geld verloren aan zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 3500 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn naam is Manon Jeanne Clémence en ik kom uit Antwerpen in België. Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van de heer peter leningbedrijf en ik hoorde over dit bedrijf en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me heeft geholpen en 100% dit bedrijf is echt, dus iedereen die een lening nodig heeft dit is het juiste bedrijf om vanaf nu aan te vragen ik heb een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 euro en dit bedrijf heeft me onmiddellijk geholpen ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat ik zag andere mensen doen het en ik ben blij een van de mensen te zijn die getuigenis aflegt over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, zodat iedereen als je een echte lening nodig hebt, hier is. hun contactgegevens zijn patriciakingsman.peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen