Volgers

zaterdag 17 april 2021

Goedemorgen....

Goedemorgen,

even een klein blogberichtje tussendoor.

Laatst had ik een challenge gewonnen bij Craft Sensations, met mijn mini journal over Hakuna Matata.

Deze prijs had ik van de week binnen gekregen:


Altijd super leuk zo'n gevulde doos en goed voor mijn aankomende pagina's die nog gemaakt moeten worden voor die maand challenge.

En gisteravond was ik een rondje aan het bloggen en toen las ik dat ik een top plaatsje gewonnen had:


En met dit kaartje:


Superleuk ook en mag ik Gast DT zijn, wat ik ook altijd heel leuk vind.

Zo over een uurtje staat de kapster voor de deur en ik heb besloten mijn haar heel kort te knippen.
Door de corona werd het maar langer en toen de kapster weer mocht komen beviel het me wel, dus werd het in model geknipt, en groeide het nog meer door.

Maar de laatste 2 weken ben ik het echt beu, kwam zelfs geen föhn meer bij te pas.
Dus het gaat wel even een metamorfose worden.

Misschien laat ik nog wel een voor en na foto hier zien...
wens jullie een fijne dag toe,

lieve groet,

Elly

fb pagina:



18 opmerkingen:

  1. Zo, das een mooi pakket, dat ga je vast een zeker heel veel plezier van hebben.
    Ik stac ook in de top 5!! Had al gezien dat jij er gezellig bij staat😉.
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen hoor, die voor een na foto's, leuk!!

      Verwijderen
    2. Ja zag het superleuk he!! Jij ook gefeliciteerd.
      De foto's zijn al gemaakt, ze komen er nog op.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige prijs Elly en gefeliciteerd met je toppertje. Ben benieuwd naar je nieuwe coupe fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Groetjes Elly
      ps jij kunt al koekeloeren op fb ;)

      Verwijderen
  3. Prachtig pakket heb je gewonnen, mijn haar was inmiddels ook al schouderlang, heb nu weer een korte bob laten knippen, bevalt prima.
    Fijn weekend,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je verwend met dat leuke pakket, Elly
    Jou kennende, weet je hier wel raad mee!
    Succes bij de kapper, ben inderdaad benieuqd,ik ben van de week weer onder de schaar bij Richard geweest, handig he zo'n man....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, oh dat is helemaal top dat je man kan knippen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wow dat is nog eens een prijs zeg, gaaf om zo'n doos met hobbyspullen te winnen. En jij weet er wel raad mee en zult er vast iets moois van maken!
    Veel plezier met je nieuwe coupe!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakket heb je gewonnen. Zoveel mooie spullen heb je gekregen. Ook gefeliciteerd met je topnotering. Heerlijk dat je haar ook weer geknipt is. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakket. Daar ga je vast iets moois mee maken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je winnend en topper kaartjes Elly
    Superleuke prijs en binnenkort zien we veel moois hier
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastische mooie prijs won je Elly,daar ga jij weer veel mooie dingen mee maken. Ook gefeliciteerd met je winnende kaartje,dat is ook prachtig. Heerlijk als je haar weer gedaan is,volgens mij zag ik je voorbij komen op Facebook...Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig die prijs. Wat is dat leuk he, om iets te winnen! Kun je zo blij van worden.
    en van harte met je winnende kaart bij Mijn Hobbyhonk.
    Nu hoop ik trouwens wel dat je een foto voor en na hebt gemaakt! In elk geval na, dat kan nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke prijs, veel plezier er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je mooie prijs en toppertje Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen