Volgers

vrijdag 16 april 2021

Paaskaart

Goedemorgen,

heb nog een paaskaartje om te laten zien, ik verstuur eigenlijk geen paaskaarten, maar deze is wel weggegaan.


De paasei is van Marianne Design en het design papier Reprint Easter.


En het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met de Zigmarkers.
Dit was mijn eerste keer dat ik ze gebruikte, had ze 2de hands over kunnen nemen.



Is echt wel zoveel anders als mijn brushmarkers.
Was na deze afbeelding een paar dgn later weer ermee aan het kleuren en het lukte echt totaal niet, dacht stiekem ojee wat heb ik aangeschaft.
Maar we blijven proberen, want misschien had ik niet het juiste aquarel papier (laten we het hopen).



Vlindertje uit het losse vel geknipt.


Achter de magnolia zit een leuke borderrand en deze is van Ali, je zie er echt maar een klein stukje van.


En de bloemetjes zijn van Magnolia, de blaadjes van Ali.


Klimop is van Joy!Crafts, en achter de afbeelding heb ik roze sisal geplakt.



Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Mooi gekleurd ook.
    Succes verder met kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw en in dacht juist meteen, PRACHTIG GEKLEURD, wat knap joh!!!!
    Niet te kritisch kijken dus, het is echt mooi.
    Wat een mooie creatie ook, alwéér zoveel te zien, maar toch is het bij jou nooit TE veel, het klopt en is in balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie kleurtjes heb je gebruikt en het inkleuren is prima gelukt

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Elly en het stempeltje is zo lief en het kleuren is top gegaan, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig paaskaartje Elly
    en ach alle begin is moeilijk, gewoon blijven oefenen!
    Op Youtube zijn vast wel tutorials
    je hebt al een mooi begin gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja had al daar wat gekeken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooie Paaskaart met het schattige magnoliaatje, ik hoop dat het inkleuren toch weer gaat lukken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kleuren lukte niet goed zeg je Elly? Jij spoort echt niet hoor,zooo mooi hoe dat plaatje eruit ziet!! Ze heeft een mooi plekje gekregen om je prachtige kaart, een toppertje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen